Blockettråden 2
Menade snarare på begagnatmarknaden för folk som ville ha en funkis vardagscykel :)Billiga? Min Wheeler kostade nog över 4000kr! (-92a tror jag)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Menade snarare på begagnatmarknaden för folk som ville ha en funkis vardagscykel :)Billiga? Min Wheeler kostade nog över 4000kr! (-92a tror jag)
Har man planetx hjul på en swörks så kanske man tycker att 5000 mil är nytt....
Tror det är språkförbistring faktiskt. Javier heter väl säljaren och har förekommit här en del.
Ja, tänkte inte på vem som var säljare var förrän jag tittade igen. Mycket möjligt att det är som du skriver.Tror det är språkförbistring faktiskt. Javier heter väl säljaren och har förekommit här en del.
Synd att det är Götteborg! Den där lila GTn fångade mitt intresse ?![]()
Säljes: Förrådstömning
Ursäkta röran! Hjälp mig tömma mitt cykelförråd. En del säljes, en hel del bortshappyride.se
Värd att uppmärksamma. ?
Tack vare min alldeles uppenbara självbevarelsedrift censureras stora delar av den där typen av bilder när jag försöker titta närmare på dem.Synd att det är Götteborg! Den där lila GTn fångade mitt intresse ?
Som kommande från Götteborg tycker jag det där ser fullt normalt ut.
Som kommande från Götteborg tycker jag det där ser fullt normalt ut.
Edit:
Det heter "överbyggd". Det är sen gammalt
Till hans försvar så är det inte det styret han säljer...What?
Första Google sök och det är inga 10 000kr....
Varför trollar eller rättare sagt varför försöker folk luras på Happys köp&sälj?
![]()
Integrated Cockpits
Integrated cockpits connect handlebars and stems – for a clean design, aerodynamics, and optimized cable routing | bike-componentswww.bike-components.de
Kan man pruta bort 2/3 av priset månne?Fortfarande ingen som är sugen?
![]()
Säljes: Zipp hjulset i kolfiber
Hjulpaket för landsvägsracer med tre fälgar, tre bromsskivor och två olika bodys Bakhjul och frahappyride.se
Tradera har ju numera någon form av prisförslag-funktion. Jag kan säkert skaka fram den annonsen också. ?Kan man pruta bort 2/3 av priset månne?
Jag har sålt mina 26"-are för billigt...
Jag väljer att citera mig själv.Visa bilaga 690508
![]()
Säljes: Grymt schysst handbyggd 26" MTB
Har haft en massa delar hemma, som jag nu byggde ihop till en drömhoj! -Ram: Bridgestone aluminium 38cm Passar omhappyride.se
?
Den är ju ivarjefall handbyggd!Jag väljer att citera mig själv.
Man är ju sugen, men ja GBG är långt bort :DSynd att det är Götteborg! Den där lila GTn fångade mitt intresse ?
Borde väl gå att sälja till en liten göteborgare.Visa bilaga 690508
![]()
Säljes: Grymt schysst handbyggd 26" MTB
Har haft en massa delar hemma, som jag nu byggde ihop till en drömhoj! -Ram: Bridgestone aluminium 38cm Passar omhappyride.se
?
”Lampfäste Sadel BontragerSpecar pris för styrlindan, och ställer vevarmarna fel... ?
Grym hoj dock.
![]()
Säljes: Rondo Titanium stl L 2023 Stl L AXS “Top spec “
Rondo Titanium ram kit 2023 35000kr Styre FSA Carbon 4500kr Sadel Bontrager Carbon 2200kr Hjul Duke Carbon 38 mm Dhappyride.se
Det som är märkligast är att man inte skriver ut -vilken- komponent det faktiskt är som sitter på. Bara "styrstam titan 4500kr"Specar pris för styrlindan, och ställer vevarmarna fel... ?
Grym hoj dock.
![]()
Säljes: Rondo Titanium stl L 2023 Stl L AXS “Top spec “
Rondo Titanium ram kit 2023 35000kr Styre FSA Carbon 4500kr Sadel Bontrager Carbon 2200kr Hjul Duke Carbon 38 mm Dhappyride.se
Går det ens att hitta en titanstam för 4.5k?Det som är märkligast är att man inte skriver ut -vilken- komponent det faktiskt är som sitter på. Bara "styrstam titan 4500kr"
Då ska vi nog inte ens räkna med en styrlager-spacer i titan för 500krGår det ens att hitta en titanstam för 4.5k?
Känns som mer stil än funktion i så fall och då kan man undra vad priset har för relevans.
Hur funkar en sån grej? 2023 bygger man ihop detta. 2024 har man ingen nytta av en sadelklämma utan måste slumpa bort?Det som är märkligast är att man inte skriver ut -vilken- komponent det faktiskt är som sitter på. Bara "styrstam titan 4500kr"
Går det ens att hitta en titanstam för 4.5k?
Känns som mer stil än funktion i så fall och då kan man undra vad priset har för relevans.
Det är inte den butik, förtäckt till privatperson? Givet listan på K&S.Oanvänt thule också. Det är inte någon som plockat hem lite grejor undan kk förvaltaren?
Ja, med eller utan korrekt bokföringDet är inte den butik, förtäckt till privatperson? Givet listan på K&S.
Den säljs av en snubbe som tidigare haft butik så säkert bra kontakter.Jaha, det är någon som gör biznes. Olagligheter eller köpt med personalrabatt? I den upplevda personalrabatten ingår säkert att man kan plocka hem lite grejer....
Har nyss flytttat och grävt i lådorna. Finns mkt oanvänt i "hybris-högen" som aldrig kom till användningOanvänt thule också. Det är inte någon som plockat hem lite grejor undan kk förvaltaren?
Jag säljer nya 26-tummare med Shimano Tourney för 9000kr i butiken där jag arbetar.Jag väljer att citera mig själv.
Du tycker liksom säljaren ovan att det är lurigt att ange årsmodell? Förutom att det är svårt att veta om den är ny.Jag säljer nya 26-tummare med Shimano Tourney för 9000kr i butiken där jag arbetar.
Om alla delar är helt nya, oanvända, så är det en ny cykel. Då är det nog korkat att sälja cykeln för mindre än vad en ny kostar. Med de här delarna skulle den säkert kosta 13' eller mer i butik.
Om den kostar lika mycket som i butik så antar jag att man får samma nivå av service (gratis service i 1-2 år?), försäkring (3 månader gratis?), garantier från tillverkare, skydd av konsumentköplag, o.s.v.Jag säljer nya 26-tummare med Shimano Tourney för 9000kr i butiken där jag arbetar.
Om alla delar är helt nya, oanvända, så är det en ny cykel. Då är det nog korkat att sälja cykeln för mindre än vad en ny kostar. Med de här delarna skulle den säkert kosta 13' eller mer i butik.