Dan C
Aktiv medlem
[ot] Fjollboll...
Ta bort Solna, så stämmer det nog...Solna AIK-supporter måste vara definitionen av självplågeri
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ta bort Solna, så stämmer det nog...Solna AIK-supporter måste vara definitionen av självplågeri
Hur menar du nu? Riktiga AIK vann ju sm-guld i hockey alldeles nyss…Ta bort Solna, så stämmer det nog...
Ja kopiorna vann ju. Men originalet har inte vunnit på ett bra tag...Hur menar du nu? Riktiga AIK vann ju sm-guld i hockey alldeles nyss…
Vi kör en favorit i repris ?Ja, då kan man konstatera att det blir ytterligare ett år harvandes i mellanmjölkens land nånstans i mitten av tabellen...1-5 mot Elfsborg nu.
Men nästa år, då jäklar!
Men att åka ur ska vi väl ändå lyckas ta oss samman för att inte behöva göra i år...Vi kör en favorit i repris ?
Nej, jag tror inte att ni åker ur eller gör det sämre än förra säsongen men gårdagens resultat i de flesta matcher var helt ok för en djurgårdare. Torsk för er, vraken och Häcken ?Men att åka ur ska vi väl ändå lyckas ta oss samman för att inte behöva göra i år...
Men riktigt säker är jag inte!![]()
J, fy tusan, ta tag i foten på motspelare. Kan inte vara OK. ?
Har alltid sagt att det där gul/svarta laget är ena riktiga busar.
Tycker vissa domare har lite väl hög nivå ibland. Väldigt lätt att nån går sönder….
Kom in i värmen ?Hmmm, det går bra för Djurgårn nu....Alldeles för bra! Inget kul alls förutom för Djurgårdare då
Man kanske skulle byta och hålla på det där pyjamasrandiga laget istället?
Men du vet väl hur det brukar gå för lag som jag håller på? ?Kom in i värmen ?
Precis! Byt till MFF istället ?Men du vet väl hur det brukar gå för lag som jag håller på? ?
Kan du inte hålla på alla lag samtidigt?Men du vet väl hur det brukar gå för lag som jag håller på? ?
Bra ide! Men då lär ju alla lag förlora? Vem vinner då?Kan du inte hålla på alla lag samtidigt?
Cykelsporten! ?Bra ide! Men då lär ju alla lag förlora? Vem vinner då?
Hur kan man hålla på två lag !?Kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska heja på Bajen eller BP i år. Trots mitt smeknamn som skapades i total brist på fantasi är jag ju inte från Stockholm från början och har det kämpigt att känna jättemycket för något Stockholms lag. Men har å andra sidan både bott och jobbat/jobbar på Södermalm sedan slutet av 90 talet, nu bor jag dock ganska nära från BPs plan, såg ett par matcher live förra året och tycker att Mellberg är en bra passionerad tränare samt att de ofta spelar rätt kul fotboll (inget fegspelande åtminstone). BP har otroligt lite fans känns det som, kan behöva lite stöd. Men minns också första gången jag tog dottern på en Bajen matchen på Söderstadion, hon var totalt fascinerad av Bajens galna fans och tyckte det var jättekul, vi har en halsduk hemma.
Är det ok att hålla på två lag?![]()
Vi håller på FBK!Kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska heja på Bajen eller BP i år. Trots mitt smeknamn som skapades i total brist på fantasi är jag ju inte från Stockholm från början och har det kämpigt att känna jättemycket för något Stockholms lag. Men har å andra sidan både bott och jobbat/jobbar på Södermalm sedan slutet av 90 talet, nu bor jag dock ganska nära från BPs plan, såg ett par matcher live förra året och tycker att Mellberg är en bra passionerad tränare samt att de ofta spelar rätt kul fotboll (inget fegspelande åtminstone). BP har otroligt lite fans känns det som, kan behöva lite stöd. Men minns också första gången jag tog dottern på en Bajen match på Söderstadion, hon var totalt fascinerad av Bajens galna fans och tyckte det var jättekul, vi har en halsduk hemma.
Bajen!!??? Kan man hålla på dom?Kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska heja på Bajen eller BP i år. Trots mitt smeknamn som skapades i total brist på fantasi är jag ju inte från Stockholm från början och har det kämpigt att känna jättemycket för något Stockholms lag. Men har å andra sidan både bott och jobbat/jobbar på Södermalm sedan slutet av 90 talet, nu bor jag dock ganska nära från BPs plan, såg ett par matcher live förra året och tycker att Mellberg är en bra passionerad tränare samt att de ofta spelar rätt kul fotboll (inget fegspelande åtminstone). BP har otroligt lite fans känns det som, kan behöva lite stöd. Men minns också första gången jag tog dottern på en Bajen match på Söderstadion, hon var totalt fascinerad av Bajens galna fans och tyckte det var jättekul, vi har en halsduk hemma.
Ja, jag är född på Säffle sjukhus, har en del släkt i Värmland och bodde något år i metropolen Tveta men FBK i hockeyn räcker ändå för mig. ? ?Vi håller på FBK!
Fotbollsklubben Karlstad
Gillar du IPA och saknar intresse för fotboll, håll på Bajen.Kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska heja på Bajen eller BP i år. Trots mitt smeknamn som skapades i total brist på fantasi är jag ju inte från Stockholm från början och har det kämpigt att känna jättemycket för något Stockholms lag. Men har å andra sidan både bott och jobbat/jobbar på Södermalm sedan slutet av 90 talet, nu bor jag dock ganska nära från BPs plan, såg ett par matcher live förra året och tycker att Mellberg är en bra passionerad tränare samt att de ofta spelar rätt kul fotboll (inget fegspelande åtminstone). BP har otroligt lite fans känns det som, kan behöva lite stöd. Men minns också första gången jag tog dottern på en Bajen match på Söderstadion, hon var totalt fascinerad av Bajens galna fans och tyckte det var jättekul, vi har en halsduk hemma.
Hur kan man hålla på två lag !?
Säsongen har ju precis börjat, du behöver gå till en psykolog eller åtminstone jobba lite på det här med en positiv inställning.Det svider...Men Djurgårn kan nog vara det enda laget som kan utmana MFF om guldet...
Positiv inställning! Ja, jag måste nog ta till mig det lite mer, när jag nu håller på laget som jag gör!Säsongen har ju precis börjat, du behöver gå till en psykolog eller åtminstone jobba lite på det här med en positiv inställning.
AIK är ett klurigt lag, hysteriska fans, får ibland intrycket att en del spelare inte alls håller för trycket/pressen att spela där.
Bajen är lite annorlunda, de ger 100% stöttning hur dåliga de än är (tar några fler IPOr bara) medan man som spelare i AIK riskerar "hembesök". ?
Nä, det handlar inte om att välja att hålla på. Det handlar om att ha det i sitt DNA. Men det förstår jag att du inte fattar. ?Bajen!!??? Kan man hålla på dom?![]()
![]()
Jag säger som jag sa till min morfar ,det spelar ingen roll hur det går för dem man håller på dem ändå!!!!!Nä, det handlar inte om att välja att hålla på. Det handlar om att ha det i sitt DNA. Men det förstår jag att du inte fattar. ?
För det är ju inga andra supportrar som håller på sina lag även i motgång….?Jag säger som jag sa till min morfar ,det spelar ingen roll hur det går för dem man håller på dem ändå!!!!!
Men att åka ur ska vi väl ändå lyckas ta oss samman för att inte behöva göra i år...
Men riktigt säker är jag inte!![]()
Titta på girot istället! Där kommer "ditt (fotbolls)lag" inte att förlora.Hmmmm, det går inget bra för mitt lag...
Det ultimata förnedringen, förlora mot BAJEN!? 2-1 till söderbröderna....![]()
Vad hade du väntat dig.Hmmmm, det går inget bra för mitt lag...
Det ultimata förnedringen, förlora mot BAJEN!? 2-1 till söderbröderna....![]()
Nu börjar du bli riktigt identitetslös!Djurgårn går som tåget...Vinst i kväll igen. Jag får nog trots allt börja hålla på dom, så att de inte går och vinner serien.![]()
Skönt oxå att krysset kom efter en solklar hands så att det inte blir nåt gnäll , MFF harNu börjar du bli riktigt identitetslös!
Livet som djurgårdare känns helt ok just och att Häcken kryssar mot MFF gör det inte sämre ?
Fast det skulle ju varit solklar frispark till Malmö, eftersom Martin Olsson blev hårt dragen i tröjan innan han fick bollen på armen.Skönt oxå att krysset kom efter en solklar hands så att det inte blir nåt gnäll , MFF har
ju fått lite enkla grejer med sig förut ….
Det där var precis på pricken! Så har det varit i AIK fotboll de senaste 30 åren iaf....Det blir aldrig nån riktig ordning på det hela..Det är för svag ledning på alla plan i klubben känns det som. Men så nån gång vart 10:e år lyckas vi vinna guldet med 1 p eller så, och allt är glömt...Se'n börjar det om igen på samma visa. Och så vinner vi derbyna mot Djurgårn, och alla är jätteglada! ?AIK är ett lite komplext lag eftersom de lider av "Toronto Maple Leafs" symtomet. Allt annat än vinst är inte godkänt bland fansen men det är ju ganska sällan de vinner. ? Svårt att hitta spelare av rätt virke som pallar för trycket att spela inför dessa otroligt hysteriska fans men ibland får de till det (åtminstone AIK). Det riskerar också få till följd att ledarna blir lite väl otåliga samt pressade själva, konstiga spelartransaktioner eller taskig uthållighet med unga talanger.
AIK Solna fotboll, menar du?Det där var precis på pricken! Så har det varit i AIK fotboll de senaste 30 åren iaf....Det blir aldrig nån riktig ordning på det hela..Det är för svag ledning på alla plan i klubben känns det som. Men så nån gång vart 10:e år lyckas vi vinna guldet med 1 p eller så, och allt är glömt...Se'n börjar det om igen på samma visa. Och så vinner vi derbyna mot Djurgårn, och alla är jätteglada! ?
Suck....ja, det är AIK solna fotboll jag menar....suck...AIK Solna fotboll, menar du?