bigmollo
Aktiv medlem
1001 Miglia Italia 2024
Magsikt. Vi startade samtidigt och jag kom i mål före honom.Resultatlistan verkar ha sedvanlig italiensk precision... John på 99h05 (plats 15) men Johan på 100h02 (plats 172)
![]()
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Magsikt. Vi startade samtidigt och jag kom i mål före honom.Resultatlistan verkar ha sedvanlig italiensk precision... John på 99h05 (plats 15) men Johan på 100h02 (plats 172)
![]()
Italien…. Ingen är direkt överraskad. Otroligt att de ens lyckas föra någon form av resultat.Magsikt. Vi startade samtidigt och jag kom i mål före honom.
Samma här! Måste bero på det abrupta avslutet av dieten bestående av Pasta Pomodoro och melon.Som grädde på moset fick jag nån matförgiftning i fredags. Har as-ont i magen och sprayar toan en gång i kvarten. Det skulle vara ett bra upplägg för en youtube-film.
Då har du i alla fall tillfälle att sitta ner och redigera film!Som grädde på moset fick jag nån matförgiftning i fredags. Har as-ont i magen och sprayar toan en gång i kvarten. Det skulle vara ett bra upplägg för en youtube-film.
Då har du i alla fall tillfälle att sitta ner och redigera film!
Magsikt. Vi startade samtidigt och jag kom i mål före honom.
Det var en dålig devo cacare som jag köpte i färskdisken på Carrefour.Oj, var det arrangörens mat ? Inte ok, starta ett drev ! Ungefär som att hälla laxermedel i blåbärssoppan på vasaloppet ....
editDet var en dålig devo cacare som jag köpte i färskdisken på Carrefour.
John skulle egentligen starta 1 timme efter mig så det var nog där det strulade. Det känns ändå märkligt att det skulle vara 140 pers före oss på den sista timmen. Det var helt tomt. Det var typ 2-3 stycken som vi såg på kontrollerna. Det fanns ingen annan cyklist i målområdet heller. Mycket märkligt.Det är väl lite konstigt med 57 minuters skillnad och 157 placeringar i skillnad? Även om det är något tidsstraff? Kom det verkligen så många i mål så tidigt? Som jag minns det var klungan längre bak?
Dessutom, om man jämför de två så uppstår timmen redan på första etappen (och varierar lite under loppet)
Edit : startade du i rätt grupp? Eller var det masstart?
Det var John 2025? @bigmollo till höger nedan
Jag laddade ner xls-filen och sorterade på tid, fick handmecka lite för att få rätt ordning på timmarna. John hamnade på 19:e plats, men med fel tid, och jag på 20:e. Det känns rimligt.Magsikt. Vi startade samtidigt och jag kom i mål före honom.
Jag laddade ner xls-filen och sorterade på tid, fick handmecka lite för att få rätt ordning på timmarna. John hamnade på 19:e plats, men med fel tid, och jag på 20:e. Det känns rimligt.
Visa bilaga 721525
Bra kört!Jag laddade ner xls-filen och sorterade på tid, fick handmecka lite för att få rätt ordning på timmarna. John hamnade på 19:e plats, men med fel tid, och jag på 20:e. Det känns rimligt.
Visa bilaga 721525
Jag jobbar på det.Film med espresso, pizza, grappa, pasta, cinque terre, roman statues, prosciutto, cippolini bikes. Och spurten ---- ?? ?
Läge att ladda för lite fredagsmys?Jag jobbar på det.
Borde väl vara "espresso, pizza, grappa, pasta, cinque terre, statue romano, prosciutto, bici Cippolini" med tanke på det flitiga duolingandet innan loppet?Film med espresso, pizza, grappa, pasta, cinque terre, roman statues, prosciutto, cippolini bikes. Och spurten ---- ?? ?
Borde väl vara "espresso, pizza, grappa, pasta, cinque terre, statue romano, prosciutto, bici Cippolini" med tanke på det flitiga duolingandet innan loppet?
Nu är första delen klar
Jag sitter redan och kollar efter nya lopp ?Det är ju nästan så att man blir lite sugen...
En hel halvtimme, vad lyxigt, tack!Nu är första delen klar
Snyggt filmat.Nu är första delen klar
Tack! John är/var kompis med Jan Christiansen som jag cyklade en hel del med förut. Jag, Jan och John cyklade PBP tillsammans 2007 och sen dess har vi kört PBP 2011 och 2015 tillsammans. Vi cyklade även Miglia 2012, så vi har cyklat några mil ihop.Coolt. Så imponerad av er!
Men din kompis, han säger inte mycket, hur träffades ni, kände ni varann innan eller möttes ni på start?
Håller du i telefonen när du filmar (alt goPro kameran) eller har du ngn ställning?
Är det samma rutt som förra ggn? Låter ju inte så givet att du inte verkar ha koll på stigningarna men kanske är det tröttheten som sätter in så man tappar orienteringen?
Nu jäklar, del 2!
Grattis till en fin prestation! Strålande kört och filmat. Applåder och busvisslingar! Lockande och avskräckande i en salig blandning.Nu jäklar, del 2!