Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fortfarande bättre än jag. När jag läste på telefonen utan glasögon läste jag "cycle pants". Det tog mig några gångers långsam och noggrann läsning innan jag bestämde mig för att jag måste vara trög eller gammal.Såg nu att jag var tvåa på bollen. Skämtet postades igår [OT] Memes, den stora tråden.
Låter snarare som att du är eftertänksam och erfaren.Fortfarande bättre än jag. När jag läste på telefonen utan glasögon läste jag "cycle pants". Det tog mig några gångers långsam och noggrann läsning innan jag bestämde mig för att jag måste vara trög eller gammal.
apropå roliga namnkombinationer finns det ett gäng som lystrar till namnet sonny eriksson:)
Om Glenn Close hade gift sig med astronauten John Glenn...Och om skådespelerskan Glenn Close hade gift sig med Glenn Hysén och tagit hans efternamn hade båda hetat - ja vadå?
Då hade hon varit hedersmedborgare i Göteborg.Om Glenn Close hade gift sig med astronauten John Glenn...