Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ajdå, öm tå?Härligt fräscht att recensera humor utifrån värdegrund.
Som jag sagt tidigare. Det går bra att ha ett cykelforum utan memetråd
Eftersom du citerar mig måste jag ju fråga vad du menar.Härligt fräscht att recensera humor utifrån värdegrund.
Oh, öppna inte den dörren..Eftersom du citerar mig måste jag ju fråga vad du menar.
Memetråd är OK, men man borde förbjuda kommentera!!!Det går bra att ha ett cykelforum utan memetråd
Det är väl snarare att recensera värdegrund utifrån humor.Härligt fräscht att recensera humor utifrån värdegrund.
Eller hoppas på att vissa undviker att posta. Går också bra.Memetråd är OK, men man borde förbjuda kommentera!!!
Var är din tolerans??? Ska vi alla skratta BARA åt dina memes?Eller hoppas på att vissa undviker att posta. Går också bra.
Nu är det som i en sån där amerikansk film där en kille slår till en annan och plötsligt slåss alla med alla i hela baren.
Verkar det vara det jag tycker? Läs igen.Var är din tolerans??? Ska vi alla skratta BARA åt dina memes?
Indeed. Men just den här personen luftade precis sina, eh, åsikter om ”akademiker i storstadsområden” i en annan tråd.Misogyna och rasistiska r*vhål finns (tyvärr) även i storstadsområden.
Först efter att du anklagar mig för att vara en typisk landsortsbo, som du du uttryckte dig: ”Buhuu, det är så synd om oss på landsbygden…”, och helt utan hänsyn till olika människors personliga omständigheter i livet klargjorde att precis alla minsann kan flytta och bo var som helst…Indeed. Men just den här personen luftade precis sina, eh, åsikter om ”akademiker i storstadsområden” i en annan tråd.
Men nu har han hittat en kompis i @jarek996 så allt är lugnt. Happy rullar på.
Du menar personangrepp av typen ”Låt en vuxen förklara för dig vad jag skrev”, ”hjärntvättade fanatiker” med mera?Först efter att du anklagar mig för att vara en typisk landsortsbo, som du du uttryckte dig: ”Buhuu, det är så synd om oss på landsbygden…”, och helt utan hänsyn till olika människors personliga omständigheter i livet klargjorde att precis alla minsann kan flytta och bo var som helst…
Att först anklaga mig för att vara en gnällig lantis som oroar mig över bränslepriserna och sedan på ett väldigt inskränkt sätt tro att alla verkligen kan rycka upp hela sitt liv med rötterna och flytta tyder på att du är en högutbildad, priviligierade storstadsmänniska, helt utan empati och förståelse för människor utanför din egen sfär…
-Så, min reaktion var bara en motreaktion på din strävan att erhålla virtuella ryggdunkar och plocka lågt hängande frukt för att framställa dig själv som en bättre människa.
(Men det glömde du så bekvämt att nämna i din raljerande text ovan).
En sak är att angripa mina memes och att ta ner mig på jorden med tillrättavisningar.
Men att gå till personangrepp, och sedan inte förvänta sig en motreaktion, är att gå över gränsen.
En sak är att angripa mina memes och att ta ner mig på jorden med tillrättavisningar.
Men att gå till personangrepp, och sedan inte förvänta sig en motreaktion, är att gå över gränsen.
Hur var det med personangrepp?Men jösses…
Du var mig en riktig snöflinga må jag säga!
Överlever du verkligen ute i den riktiga världen???
Alltid känt igen mig i den där bilden. På ett inte så positivt sätt.. Natti natti!Det börjar bli dags att sova grabbar.
Visa bilaga 740363
Vi har alla varit där någon gång, sov gott!Alltid känt igen mig i den där bilden. På ett inte så positivt sätt.. Natti natti!![]()
Jag förstår.. Det råder envägskommunikation.Hur var det med personangrepp?
Antingen har du väldigt svårt att komma ihåg dina egna inlägg, eller också låtsas du bara. Du försvarade något unket meme med att du var född utomlands, och då var det okej att posta.Jag förstår.. Det råder envägskommunikation.
Att jag blev kallad unken och luktar skit, och anklagad för att identifiera mig som kvinna, det är helt på sin plats, -så länge jag inte svarar tillbaka?
Antingen har du väldigt svårt att komma ihåg dina egna inlägg, eller också låtsas du bara. Du försvarade något unket meme med att du var född utomlands, och då var det okej att posta.
För övrigt är det ingen som kallar dig unken eller illaluktande. Dina memes däremot…
Äsch… Nu tycker jag nog att ni är lite väl lättkränkta…Känns väl onödigt sunkig va? Inte direkt vardagsrumsnivå på dendär.
Så därför är personangrepp mot mig ok?Antingen har du väldigt svårt att komma ihåg dina egna inlägg, eller också låtsas du bara. Du försvarade något unket meme med att du var född utomlands, och då var det okej att posta.
För övrigt är det ingen som kallar dig unken eller illaluktande. Dina memes däremot…