Gregorz
Aktiv medlem
[OT] Memes, den stora tråden.
Månen är en lampa.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Månen är en lampa.
The Flat Earth Society -- The Flat Earth Society has members all around the globe.
Visa bilaga 741304
Inte nu igen, vad? Efter de senaste dagarnas rabalder kan väl ingen vara smaklös och dum nog, eller?Den som åsyftas är borttagen.
Och ja, det var väldigt illa.
Ja den har ju en baksida precis som en pannkaka. QED.Har inte orkat googla men tror dom att månen också är platt?
Får väl lätta upp stämningen med lite sedvanligt gubbtrams:Inte nu igen, vad? Efter de senaste dagarnas rabalder kan väl ingen vara smaklös och dum nog, eller?
Jodå, det finns ingen gräns för hur korkade vissa kan vara.Inte nu igen, vad? Efter de senaste dagarnas rabalder kan väl ingen vara smaklös och dum nog, eller?
Till och med stenåldersfolk måste ju sett att den är rund?Ja den har ju en baksida precis som en pannkaka. QED.
Jo, rund, men platt. Varje gång dom kollade på den såg dom samma sida. Hela tiden, år ut och år in. Till sist hajade dom vinken. Den måste vara platt, så det måste alltså finnas en baksida som inte är lika fin. Precis som pannkakan.Till och med stenåldersfolk måste ju sett att den är rund?
Härligt. Vem var det?Jodå, det finns ingen gräns för hur korkade vissa kan vara.
Härligt. Vem var det?
Har inte orkat googla men tror dom att månen också är platt?
Vilken fin bild! Stort tack, det värmer hjärtat att du också vill uppmärksamma alla milöinsatser!
Humorn här är att du verkligen inte kan hålla dig.
Lite rasistiskt. 95% i röda är vita.
Är rött och vitt rasistiskt?Lite rasistiskt. 95% i röda är vita.
Är rött och vitt rasistiskt?
Håller med. Mycket synd. Vissa kan bara inte låta bli att sunka till det. Tyvärr tycks kulturkrigarna upptäckt Happy.En gång i tiden var den här tråden kul. Nu är den nästan uteslutande tragisk. Dips är alltid kul. Åtminstone första säsongen.
95% ??? siffrorna anpassas till vad man vill kommunicera för tillfället, trodde att det pågick ett folkutbyte?Lite rasistiskt. 95% i röda är vita.
Så länge det postas skit tror jag inte vi kommer undan det, tyvärr. Bara att gilla läget. Jag tänker i alla fall inte sitta ned i båten.Fajten mellan Åsiktskorridoren och Dom Onda är ganska tröttsam faktiskt, den leder inte till något annat än trist tjat tjat tjat.
Kan ni ta det i någon annan tråd, eller kanske annat forum? IRL tror jag inte är någon idé att föreslå för jag antar att ni inte förpestar er omgivning med sånt tragg.
*fniss*Så länge det postas skit tror jag inte vi kommer undan det, tyvärr. Bara att gilla läget. Jag tänker i alla fall inte sitta ned i båten.![]()
Så länge det postas skit tror jag inte vi kommer undan det, tyvärr. Bara att gilla läget. Jag tänker i alla fall inte sitta ned i båten.
Förslagsvis markerar vi mot skräpet, och hoppas på att det återvänder till Flashback, där det hör hemma.
Inte sett någon skit annat än skiten i de ursprungliga ”humoristiska” postningarna. Tänker inte sitta på relativiseringståget och åka med heller. ”Båda sidor är lika illa.” Så är icke fallet.Jo det bästa att möta skit med är att posta skit, eller?
Det räcker kanske med att någon postar en invändning, sen kan alla förståndiga lajka den istället för att spamma tråden och trigga ännu mer tjat.
Dom senaste inläggen tillförde väl inget mer än bara tjat?
Någon anonym moderator har bestämt att detta är den nivå man vill ha. Det är inte så mycket att tjafsa om. Att man vill ha tjafs alltså.Fajten mellan Åsiktskorridoren och Dom Onda är ganska tröttsam faktiskt, den leder inte till något annat än trist tjat tjat tjat.
Kan ni ta det i någon annan tråd, eller kanske annat forum? IRL tror jag inte är någon idé att föreslå för jag antar att ni inte förpestar er omgivning med sånt tragg.
100 procent svensk underklass här. Pigor, drängar, matroser och fattighjon i generationer. Inget att oroa mig för.Någon anonym moderator har bestämt att detta är den nivå man vill ha. Det är inte så mycket att tjafsa om. Att man vill ha tjafs alltså.
Vi får hoppas det är högre i tak efter maktövertagandet när olydiga journalister och politiker hissats upp. Rent logistik bör det bli rätt behagligt. För mig som inte är polack eller annat skit alltså (20% vend bara)
Det skånska herrefolket har i alla tider plockat in vendiska jordgubbsplockare och då går det som det brukar gå100 procent svensk underklass här. Pigor, drängar, matroser och fattighjon i generationer. Inget att oroa mig för.![]()
Mormors mormor blev påsatt av storbonden i Karl Gustav. Fick flytta till Kungsbacka och föda. The same old story. I slutet av sitt liv blev hon ”socialbidragstagare” istället för ”fattighjon” i rullorna i alla fall. Alltid något.Det skånska herrefolket har i alla tider plockat in vendiska jordgubbsplockare och då går det som det brukar gå
Alltid uppfostrad att inte tillåta mobbing, rasism och liknande. Jag kommer aldrig att stillatigade stå bredvid och se på när gränsen ständigt flyttas för vad som ok. Ledsen men sån är jag.
Om man har upplevt riktig mobbning, och dessutom vet vilka människor (med vilka åsikter) som brukar mobba på nätet, så kan jag bara konstatera att jag inte håller med dig. Alls. En enorm skillnad på att mobba, och på att reagera på skit från användare som fortsätter sunka ned tråden och visar att de inte bryr sig alls.Jag antar att ditt inlägg till viss del är en reaktion på vad jag skrev en bit upp.
Som jag skrev så är det bra om någon säger ifrån, det jag reagerar på är när det blir tjatigt, och övergår i en helt vanlig simpel Internetfajt.
Jag har läst en del inlägg som varit mycket bra, sansade och vettiga - alltså mot det sunkiga. Men sedan är det som att det väcker Internetfightern hos vissa typer och det blir mest en massa tjat. Som att ämnet egentligen inte är det viktiga utan här ska en diskussion vinnas, och man kan vältra sig i ryggdunkningar.
I en del fall har det nästan tenderat till vuxenmobbing, och det gör mig ledsen faktiskt. Jag tror jag sympatiserar med dom flesta "PK-åsikter", men "PK-mänskor"? Not so much.
Om man har upplevt riktig mobbning, och dessutom vet vilka människor (med vilka åsikter) som brukar mobba på nätet, så kan jag bara konstatera att jag inte håller med dig. Alls. En enorm skillnad på att mobba, och på att reagera på skit från användare som fortsätter sunka ned tråden och visar att de inte bryr sig alls.
Med förhoppning om en trevligare tråd,
//e