Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har dålig koll på just historiken med det röda men Forest verkar åtminstone grundats 27 år tidigare än Liverpool.Kan de inte ta sig en egen färg, utan måste sno det enastående Liverpools?
Tyvärr för fotbollen hann hon ställa till mycket, många kompetenta och erfarna medarbetare som tvingats bort på väldigt fula sätt.Så fick Möllebergh gå. Ryker Reinfeldt redan i februari?
"som fotbolls- och bandyklubb 1865", vad nu det spelar för roll i sammanhangetNottingham Forrest grundades som en bandyklubb, ser jag nu…![]()
Så fick Möllebergh gå. Ryker Reinfeldt redan i februari?
Det där beror helt och hållet på vilken sida av Björns Trädgård man är född på."som fotbolls- och bandyklubb 1865", vad nu det spelar för roll i sammanhanget![]()
Ja, hybrisen verkar ha slagit till stenhårt. Det enda han verkar satsa på är tunga roller inom UEFA/FIFA för sin personliga karriär och då med förbundet som plattform. Den senare kör han tydligen som han vill med något slags öppet förändringsmandat.Det får vi hoppas. Det var säkert på R's initiativ som M började röra om och sparka en massa folk.
Nu försöker han låtsas att han är helt oskyldig. Vilket svin !
De har väl redan vaskat fram en utmanare? Så det är väl upp till de som röstar på stämman nu.Ja, hybrisen verkar ha slagit till stenhårt. Det enda han verkar satsa på är tunga roller inom UEFA/FIFA för sin personliga karriär och då med förbundet som plattform. Den senare kör han tydligen som han vill med något slags öppet förändringsmandat.
Jag hoppas valberedningen vågar visa civilcurage.
Valberednings förslag väger väldigt tungt.De har väl redan vaskat fram en utmanare? Så det är väl upp till de som röstar på stämman nu.
Kan inte se hur mycket något lag spenderat på spelare, bara hur mycket de nu är värda.Upprättelse efter alla år av misär.Återstår att se om de kan hålla i detta... sedan är det visst så att denna genuina grekiska skeppsredare spenderat en hel del pengar men inte så mycket som man kan tro i jämförelse med övriga topp 10 lag.
Visa bilaga 748618
Visa bilaga 748619
Visa bilaga 748620
Yes, Liverpool kan få svårt att hålla den här stilen nästa säsong.Kan inte se hur mycket något lag spenderat på spelare, bara hur mycket de nu är värda.
Noterar att Liverpool har minsta truppen. Många spelare är från egna leden, så där har det nog inte spenderats så mycket. Får se hur klubben ersätter Trent, Cody och Mo som ryktas bort.
Ja, det beror lite på hur framgångsrik akademi lagen har. Lite som Malmö som plockar upp spelare efter spelare från juniorleden.Yes, Liverpool kan få svårt att hålla den här stilen nästa säsong.![]()
Ja, jag får googla fram någon annan lista, skulle vara intressant att se. Möjligen är det så att Forest spenderat mer än vad jag tidigare fattat.
RIKTIGT bra jobbat av Boråslaget måste jag säga!...och Elfsborg ångar på, troligen vidare i Europa League efter gårdagens seger mot Nice. Det var det nog ingen som trodde i höstas med den tuffa lottningen. :-)
Danne, höll du på ajk idag?RIKTIGT bra jobbat av Boråslaget måste jag säga!![]()
![]()
Japp!Danne, höll du på ajk idag?
Det gick ju sådär, torsk mot beeeepeeee.
Ok, ett sådant svar får en like
25/1: Bournemouth - Nottingham 5-0
Idag: Nottingham - Brighton 7-0
Råttorna breder ut sig![]()
Nära på. Meddelar avgång men blir kvar till mars.Så fick Möllebergh gå. Ryker Reinfeldt redan i februari?
Vi åkte ur cupen redan i lördags...MFF slog ut AIK ur cupen. Ändå impad över hur bra AIK stod upp. Hade förväntat mig Malmövinst med 8-0 eller nåt.
Du är inte vi. Har dock nästan tappat hoppet omIkväll håller vi på Trellerullebör, eller Degen. Bara det inte blir kryss.
Skojar du? Det MÅSTE ju bli kryss!!Ikväll håller vi på Trellerullebör, eller Degen. Bara det inte blir kryss.
Iofs kommer det bli kryss i den andra match, så det spelar ingen roll i denna. Men heja Trelle!Skojar du? Det MÅSTE ju bli kryss!!
Men det hjälpte ju inte!!!Grattis Solna! Obesegrade i cupen.
Men det hjälpte ju inte!!!
AIK's fiasko som de skriver.
Men, det bjuder vi på, vi är aldrig bra förrän till hösten...![]()
Man måste vara bra över hela säsongen för att vinna något.Men det hjälpte ju inte!!!
AIK's fiasko som de skriver.
Men, det bjuder vi på, vi är aldrig bra förrän till hösten...![]()