Nu vet jag inte vad mitt liv har med saken att göra, men förra veckan såg ut så här:
Måndag 06:20 köra till jobb, hemma 17:45. 18:00 skall maten stå på bordet för att hinna med skjuts till träning, hemma 21:30.
Tisdag 06:20 till jobbet, kundmiddag på kvällen, hemma 22
Onsdag 06:00 iväg på tjänsteresa, hemma torsdag 21 (skjuts till träning fick lösas på annat sätt).
Fredag 06:20 till jobbet, hemma 18:30 med hämtmat. Möjligt jag kunde kastat mig till en besiktning som börjat 19:45?
Lördag kom jag undan pga sjuka barn, annars tävling hade varit hemma ca 16.
Söndag träning, hemifrån 09:30, hemma igen 13. Hade väl kunnat besiktiga bilen klockan 15.
Jag klagar inte, detta livet har jag valt själv. Men ja, en oplanerad timme som skall in ställer till det någonstans. Klart jag kan komma till jobbet en timme senare någon dag, men den timmen skall tas igen någonstans... Och städning tvätt och trädgårdsskötsel skall in i schemat
Förresten, 2 dagar har jag faktiskt haft lunchpaus. Men inte lång nog för att åka på besiktning.
Tar nog snart bort detta inlägg, för det är väldigt ot. Men kan inte låta bli att svara när man undrar om barnen tränar kl 7...