Heter denna typ av styre något speciellt eller har ni något tips var man kan hitta något i samma stil till ett lite bättre pris? Det är alltså ett styre som först går "framåt" för att sedan ha backsweep. "Due to the special design, the grip positions and the handlebar clamping are in the same axle-neutral position, which has the advantage that the handlebars have no loss of length despite its ergonomic sweep."
Anledningen är en konvertering från bock->rakt och nu har jag ett ca 600 brett nästan rakt styre med lite rise men jag vill ha mer backsweep för bättre handposition men jag vill inte ha styret närmre, sitter redan 120mm stam på, det får räcka
Styret nedan är 780 vilket är för brett och jag är lite för snål för att pynta en femhundring för att testa om det blir bra. Så jag försöker hitta några alternativ. Styret jag söker får gärna vara smalare och ha ännu mer "front sweep" eller vad man nu kan tänkas kalla det måttet
Bildsöker man så får man nästan bara vanliga mtb styren med rise då de på bild ser nästan likadana ut om de fotas framifrån
Visa bilaga 788006