Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Helt klart en värdig vinnare men som ovan talare sagt: Andra åk och glädjeyttringar var roligare.
Som tex han som hoppade över hela sista…saken…
Kul att vi har en åkare i världstoppen men jag vet inte om detta riktigt är min grej. Det blir lite som VM i sprattelgubbe typ. Det kanske är coolare att se det i verkligheten.
Grymt! Såg ut att vara en riktigt intressant bana, ska bli kul att se hur de hanterar den.
Hade dock önskat att resultatet inte spoilades i trådtiteln, har ju inte hunnit se tävlingen själv än...
Sverige har fler åkare i världstoppen... Max Fredriksson kom ju 6a, och för att inte tala om Alma Wiggbergs silver! Men det ger ju inte rubriker i stor-media tyvärr... ?Kul att vi har en åkare i världstoppen men jag vet inte om detta riktigt är min grej. Det blir lite som VM i sprattelgubbe typ. Det kanske är coolare att se det i verkligheten.
Såg lite intervjuer med tävlande igår och det var väl bara två raka hopp, resten var hips och satelliten, etc. Såg ut som att de fick tänka lite. Emil å andra sidan sa väl typ "de ä bar å åk" ?jag tänkte precis att banan såg osedvanligt tråkig ut, långa transportsträckor gjorde det lite händelsefattigt.
Uppskattade verkligen Lemoines åk. Vilken entertainer. Riktigt kul att det gav utdelning.Det var Lemoine. Gillade hans stora rena trick. Jag hänger inte med när Emil gör sina grejer.
www.instagram.com
Just vinnaren var väl ändå det minst intressanta.Grymt! Såg ut att vara en riktigt intressant bana, ska bli kul att se hur de hanterar den.
Hade dock önskat att resultatet inte spoilades i trådtiteln, har ju inte hunnit se tävlingen själv än...
Det var väl ngn som gjorde en "Lemoines" för ett antal år sedan men som bailade och bröt båda fötterna/anklarna eller nå't? Absolut stora insatser för åkarna.Uppskattade verkligen Lemoines åk. Vilken entertainer. Riktigt kul att det gav utdelning.
Utvecklingen inom sporten blir ju tvunget alltmer mot komplicerad akrobatik. Slopestyle på skidor går ju mer mot s.k. "aireals".
Men jag uppskattar verkligen Slopestyle mtb. Kul att se kamratskapen och alla sjuuuka trick. Vilken kontroll de har på sina cyklar.
Jobbigt att se alla vurpor bara. Stora insatser för åkarna.
och var det inte väldigt många punkor den här tävlingen?
Hände nåt med axeln igår ?Verkar som han skadat sig
Tror han smällde igen. Jag har inte följt detHände nåt med axeln igår ?
Grattis till Alma också.Fjortonde vinsten nyss i Whistler![]()
Visas live och ligger på redbulls kanal på youtube.Vart kollar man slopestyle nuförtiden. Följde under Redbull, men tittar inte tillräckligt för att skaffa något abbonemang...![]()
Kanske var det du menade. Jag kollade iaf genom att chromecasta via Redbulls app. Jag har inget abonnemag, bara appen.Visas live och ligger på redbulls kanal på youtube.
Kanske var det du menade. Jag kollade iaf genom att chromecasta via Redbulls app. Jag har inget abonnemag, bara appen.
Däremot funkade inte Crankworks att titta på för mig via vår Samsung smart-tv. Det bara laggde och inget visades.
Men chromecast funkde som tur för slopestyle.
Men andra grejjer på Redbull, kunde jag titta på direkt på Samsung-tv.
Jaja, Emil och Alma visade var skåpet stod !
Aha, funkade senast 02 i morse för migJag ser inte länge Chromecast knappen i Redbull appen sedan ett halvt år. Jag använder YT och Chromecast.
Aha, funkade senast 02 i morse för mig. Jag castar via en Apple-mobil.