Jenny Rissveds

Jenny Rissveds

b3.webp

Jenny Rissveds
Jenny Rissveds
Någon som vet var man kan se ett längre sammandrag från loppet..

Eller kanske hela utan att behöva betala en mindre förmögenhet till hbo max?
Hela loppet gratis:
Vet dock inte hur kvalitén är. När jag har kollat live så hackar det ganska mycket så att man får ladda om sidan.

Jenny Rissveds
Jenny Rissveds
Jag undrar hur mycket det är en nackdel för Keller att hon är mycket mer storbystad än de andra tävlande?

Det kan inta vara till hennes fördel i en sån sport…

(Sätter mig ner o inväntar någon som är kränkt över en fråga om kvinnlig prestation)

Jag undrar hur mycket det är en nackdel för Bollox att hen är mycket mer superdupersnubbig än de andra happyiterna?

Det kan inte vara till en fördel i livet överhuvudtaget …

(Sätter mig ner och inväntar någon som är kränkt över en fråga om snubbig snubbighet.)

🤷

Jenny Rissveds
Ngn som vet vad det var för snack med 2an efter målgång? Kändes som Jenny gick från glad till ledsen och mest gick och kollade på sin dator.

Maxwell har tidigare under säsongen nämnt att Rissveds är en av hennes förebilder, och de verkar trivas med varandra. Att de tävlande stöttar varandra emotionellt är ganska vanligt på damsidan. Efter ett sånt tufft lopp med alla förväntningar och spänningar finns väl ingen bättre att dryfta dem med än nån som precis gått igenom samma sak.

Och fy sjutton om en hade behövt le hela tiden för att ingen skulle misstolka situationen, som värsta kungligheten. Det är svårt nog med konstant kamerabevakning för introverta, kan tänkas.

Jenny Rissveds
Med reservation för att det inte känns kul att spekulera i frågan så har Maxwell varit borta från cyklingen under en tid, nåt ätstörningsrelaterat. Det nämndes lite i samband med när hon vann sin första tävling tidigare under säsongen.

Jenny Rissveds
Jag undrar hur mycket det är en nackdel för Keller att hon är mycket mer storbystad än de andra tävlande?

Det kan inta vara till hennes fördel i en sån sport…

(Sätter mig ner o inväntar någon som är kränkt över en fråga om kvinnlig prestation)
Jag som kvinna har också tänkt detta. Måste vara en ganska stor nackdel med tanke på hur slimmade de är i övrigt. Men hon har vunnit massa lopp också så man gör väl det bästa med de gener man fått.

Jenny Rissveds
Och en världsmästare till fick vi idag, i en annan i Sverige marginalsport.

Vem blev världsmästare idag?

Edit. Den enda jag kan komma på är Oliver Solberg, men han kör ju i "andra divisionen" så även om han kört grymt bra denna säsongen är det väl magstarkt att kalla honom världsmästare. Hoppas han får köra wrc1 nästa år.

Senast ändrad:
Jenny Rissveds

Edit. Den enda jag kan komma på är Oliver Solberg, men han kör ju i "andra divisionen" så även om han kört grymt bra denna säsongen är det väl magstarkt att kalla honom världsmästare. Hoppas han får köra wrc1 nästa år.
Lex hockeytråden?
(Där mästarbegreppet används även för segrar i gärdsgårdsserier)

Jenny Rissveds

Ja lite, men det är klasseger i VM / VM-guld. Var mest ute efter om någon snappat upp det alls, man får ju inse att går man utanför det vanliga så är det tyst.
Ja, nästa år är han nog redo.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp