Manurhin2
Aktiv medlem
Jenny Rissveds
Glöm inte Brunte, är säkert nån som vunnit Dm som får det.Fantastiskt att vi nu har en tjej i värlsmästartröjan!
Bragdguldet efter denna makalösa säsong!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Glöm inte Brunte, är säkert nån som vunnit Dm som får det.Fantastiskt att vi nu har en tjej i värlsmästartröjan!
Det är väl Jerringpriset som Brunte brukar vinna pga stort engagemang från hästfolket.Glöm inte Brunte, är säkert nån som vunnit Dm som får det.
Och Fridas 5-mil efter skadefylld säsong.Nja, det fanns några fina insatser under skid-vm också. Jonnas stafettsträcka t.ex.
Ja, han är ju fostrad i AIK!Var en som precis gjorde ett hyfsat 10000 meterslopp på friidrotts VM
Om han även tar medalj på 5000 meter så är han given kandidat till bragdguldet (vid guld så borde det vara klart). Enbart bronsmedaljen på 10000 tror jag inte räcker, även om det var väldigt starkt och kul.Var en som precis gjorde ett hyfsat 10000 meterslopp på friidrotts VM
Men stackars BrunteDet är väl Jerringpriset som Brunte brukar vinna pga stort engagemang från hästfolket.
Årets bragdguld lär ju Jonna Sundling få.
Brunte är lika glad ändå med några saftiga, goda morötter.Men stackars Brunte![]()
Någon som vet var man kan se ett längre sammandrag från loppet..
Eller kanske hela utan att behöva betala en mindre förmögenhet till hbo max?
Grattis Jenny!Fantastiskt att vi nu har en tjej i världsmästartröjan!
Hela loppet gratis:Någon som vet var man kan se ett längre sammandrag från loppet..
Eller kanske hela utan att behöva betala en mindre förmögenhet till hbo max?
Sidan fungerar bra för mig i alla fall..Hela loppet gratis:
Vet dock inte hur kvalitén är. När jag har kollat live så hackar det ganska mycket så att man får ladda om sidan.Mountain Bike World Championships 2025 [FULL RACE – XCO] (ladies)
September 13, 2025 Mountain Bike World Championships 2025 - XCO WE - Crans-Montana, Switzerland 🇨🇭 From 30 August to 14 September 2025, the btiz-cycling.tv
Jag undrar hur mycket det är en nackdel för Keller att hon är mycket mer storbystad än de andra tävlande?
Det kan inta vara till hennes fördel i en sån sport…
(Sätter mig ner o inväntar någon som är kränkt över en fråga om kvinnlig prestation)
Ngn som vet vad det var för snack med 2an efter målgång? Kändes som Jenny gick från glad till ledsen och mest gick och kollade på sin dator.
Var en som precis gjorde ett hyfsat 10000 meterslopp på friidrotts VM
Jag som kvinna har också tänkt detta. Måste vara en ganska stor nackdel med tanke på hur slimmade de är i övrigt. Men hon har vunnit massa lopp också så man gör väl det bästa med de gener man fått.Jag undrar hur mycket det är en nackdel för Keller att hon är mycket mer storbystad än de andra tävlande?
Det kan inta vara till hennes fördel i en sån sport…
(Sätter mig ner o inväntar någon som är kränkt över en fråga om kvinnlig prestation)
Och en världsmästare till fick vi idag, i en annan i Sverige marginalsport.
Lex hockeytråden?Vem blev världsmästare idag?
Edit. Den enda jag kan komma på är Oliver Solberg, men han kör ju i "andra divisionen" så även om han kört grymt bra denna säsongen är det väl magstarkt att kalla honom världsmästare. Hoppas han får köra wrc1 nästa år.
Vem blev världsmästare idag?
Edit. Den enda jag kan komma på är Oliver Solberg, men han kör ju i "andra divisionen" så även om han kört grymt bra denna säsongen är det väl magstarkt att kalla honom världsmästare. Hoppas han får köra wrc1 nästa år.
Men de har ju fått massvis med tv-tid.Ta Tove Alexandersson då (bara senior-VM):
Visa bilaga 794156
Visa bilaga 794157
Visa bilaga 794159
Visa bilaga 794160
Sanslöst många olika grenar i olika sporter.Ta Tove Alexandersson då (bara senior-VM):
Visa bilaga 794156
Visa bilaga 794157
Visa bilaga 794159
Visa bilaga 794160
Numera är det varannat år stad och varannat år skog, så tre grenar om året. Innan var det fem grenar några år.Sanslöst många olika grenar i olika sporter.
5 olika grensegrar 2021, men året efter guld i ytterligare en orienteringsgren, hur många finns det eller byter de mellan åren?
Visste inte att hon vunnit vm i skyrunning.
Men de har proffsmekar som sköter det och de har även hjälp av Fox o RS mekar vid behov.Jag har noterat att många proffs verkar bekymra sig betydligt mindre om dämparinstälningar än folk på happy
Hon var väl lite sliten och mäktade inte med de långa etapperna. Minns jag…Var hon möjligen krasslig? Får upp ett sånt minne