Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
OK, tänkte att hennes psyke skulle passa även landsväg.Har ju kört lite lvg med rätt bra resultat på lägre nivå. På högre nivå har väl de ytterst fåtaliga försöken inte varit lika framgångsrika.
Ett SM-guld är ju iofs bra och får väl ändå räknas som hyfsat hög nivå, framförallt bland damerna.Har ju kört lite lvg med rätt bra resultat på lägre nivå. På högre nivå har väl de ytterst fåtaliga försöken inte varit lika framgångsrika.
Jag avsåg snarare .WWT-nivå.Ett SM-guld är ju iofs bra och får väl ändå räknas som hyfsat hög nivå, framförallt bland damerna.
Om Jenny vinner, och Maxwell blir bäst 5:a, så tar hon totalen sa de på Sportradion ikväll.Ni som lyckats bli kompis med UCI's hemsida, har Jenny nån bra chans på totalen imorgon?
Vem offrar sig?Om Jenny vinner, och Maxwell blir bäst 5:a, så tar hon totalen sa de på Sportradion ikväll.
Kolla om återställ våtmarksgänget kan ta en för laget? De har kanske en sovande cell på andra sidan Atlanten?Vem offrar sig?
Hon cyklar klart fortare!Hur kan hon har 20 sekunder på alla redan efter 5 minuter??
2:aVar är Maxwell då?
Tror hon kikade lite bakåt hur många som var med i tågetKan Maxwell ha varit lite för het på gröten och att hon får sota lite för det nu?
Fast det vore ett rätt trist sätt att vinna på kan jag tycka.Maxvell kanske får punka?
Om du menar Jennny så hade hon väl en del riktiga bottennapp i början på året.Har hon missat topp 10 denna säsong?
Tänkte på Maxwell. Hon har ju känts stabil de lopp jag sett.Om du menar Jennny så hade hon väl en del riktiga bottennapp i början på året.