Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Gärna!Jag har massor! Tror jag jag har fyra stycken mycket fräschare (utan gummi) som jag inte använder alls om du behöver båda fram och bak.
Tror mig ha ett par stycken åtminstone i någon låda hemma, pm:a om aktuellt!Visa bilaga 797461
Någon som har ett sådant ”skydd” till SKS-skärmar till övers? Eller sett i någon webshop?
Gärna! PM.Visa bilaga 798045
Nån som vill ha en baklampa för dynamo?
Var finns de?Gott o blandat kassetter skänkes.. Sram 10-52 xd, 3T 9-32 xd, Rotor 11-36 ("shimano landsvägs body") Rotor kassetten ähum "motsvarar kostnaden".Visa bilaga 798547
Alingsås, men funkar o skicka me.Var finns de?
Har ett Gusset 1-ER 16 & 18T ss kit om intressant.Hej, söker en Claris RD-2000 bakväxel, helst lokalt i Stockholm. Eventuellt intressad av Single speed kit också. Finns blandat att byta emot och helst lokalt i Stockholm.
Har du några närmare önskemål? Framförallt beträffande ram.Ena sonen börjar växa ur sin cykel och behöver nog en large snart. Jag funderar på om jag ska köpa en hel begagnad eller plocka ihop lite delar. Tanken är en 29" hardtail. Någon som sitter på ram, gaffel eller hjul som de vill bli av med billigt?
29" mtb hardtail gärna storlek L ungefär. Fäste för skivbroms. Fördel om den inte är superful men det är inget hårt krav...Har du några närmare önskemål? Framförallt beträffande ram.
Kan hända jag har någon team som jag vara av intresse; lite osäker på storleken men jag skall kika.Ena sonen börjar växa ur sin cykel och behöver nog en large snart. Jag funderar på om jag ska köpa en hel begagnad eller plocka ihop lite delar. Tanken är en 29" hardtail. Någon som sitter på ram, gaffel eller hjul som de vill bli av med billigt?
Är det endast dam-modell som är intressant?Någon som har en äldre en mtb med 26" hjul storlek small med stel gaffel som samlar damm? Komplett eller ram spelar mindre roll. Tjejen vill hänga med på utflykter i Nackaskogen så tänkte bygga ihop något med skärmar. Kan erbjuda lite olika ramar i medium/large, delar eller kash i utbyte.
Det funkar med både herr eller dam modell! Bilden var mest för uppmärksamhetens skull och egentligen är det roligare med en lite lättare ram.Är det endast dam-modell som är intressant?
Lite osäker på storleken, men jag skall kika.Det funkar med både herr eller dam modell! Bilden var mest för uppmärksamhetens skull och egentligen är det roligare med en lite lättare ram.
Kan hända att jag har. Ska kolla.Någon som sitter på gamla kombireglage för 3x7 och cantibroms? :) jag finns i gbg men pröjsar gärna frakt. bygger cykel åt en vän
Visa bilaga 800026Visa bilaga 800036
Har en precis byggt ihop komplett cykel med nya skärmar, stel gaffel, mixte ram, och 3 *6 med tumreglage. Kan det va ngt? Söker just nu mekaniskt bromsok, styrlinda och bromshandtag för drop bar singel speed.Någon som har en äldre en mtb med 26" hjul storlek small med stel gaffel som samlar damm? Komplett eller ram spelar mindre roll. Tjejen vill hänga med på utflykter i Nackaskogen så tänkte bygga ihop något med skärmar. Kan erbjuda lite olika ramar i medium/large, delar eller kash i utbyte.
Vilken snygging men tänkte mig nog en mer renodlad mtb.Har en precis byggt ihop komplett cykel med nya skärmar, stel gaffel, mixte ram, och 3 *6 med tumreglage. Kan det va ngt? Söker just nu mekaniskt bromsok, styrlinda och bromshandtag för drop bar singel speed. Visa bilaga 800120
självklart vettigt att köpa begagnat, men de här har varit på tokrea i en halv evighet, så att köpa dem är väl i samma miljöklass som dumpstring och beggat tycker jag https://www.bike-discount.de/en/sch...d-27.5x2.60-addix-speedgrip-e-25-folding-tireFörsöker hålla utkik efter beggade 27.5 däck men det går trögt. Tar gärna tips.
Främst finare stigdäck rocket ron och uppåt. 2,4 - 2,6 men beroende på pris är allt intressant.
Kan vara annat märke men typ detta
Det var som fan. Köpte ett wicked will i somras till normalpris.självklart vettigt att köpa begagnat, men de här har varit på tokrea i en halv evighet, så att köpa dem är väl i samma miljöklass som dumpstring och beggat tycker jag https://www.bike-discount.de/en/sch...d-27.5x2.60-addix-speedgrip-e-25-folding-tire
(vägde inte mina, men tror inte de väger 770 gram dock)
Jag har några grova däck för 27,5 hängande - minns inte bredd - som du kan hämta om intressant.Det var som fan. Köpte ett wicked will i somras till normalpris.
Frågan är om jag borde övertyga grabben att köra 2.4. Det blir tungt som fan med 2.6. Freeride slang på 250g också.
Jag får kolla runt lite och prata m honom.

Jag har några grova däck för 27,5 hängande - minns inte bredd - som du kan hämta om intressant.
Visa bilaga 800179
Gör det. De kom med min Sentier och beskrevs som Plusdäck, så de är säkert breda.Det låter som nåt grabben kan rodda med. Om inte annat kan jag sätta dem på mina 27.5 och låta han låna dem. Tyvärr är mog mina hjul inte lättare än hans.
Jag skicka nog PM nästa vecka!