Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Lite tight att få ut hjulet ur ramen med vajern ansluten.Enklast vet jag inte, men jag har alltid tagit en liten platt tång och lirkat ur den lilla klumpen som sitter på vajern efter att ha växlat till tyngsta växeln på reglaget. . Men egentligen kan den ju sitta kvar om du bara byter däck.
Jag kanske missförstår, men på bilden ser det för mig ut som att hjulet är tillräckligt mycket ute ur ramen för att du ska kunna byta däck? Om inte så har jag i alla fall kört med tång och det funkar.Lite tight att få ut hjulet ur ramen med vajern ansluten.
Försöka lirka ut kabelstoppet ger bara irritation. Dra istället i höljet och haka av det från sitt fäste. Därefter kan kabelstoppet hakas av enkelt. När det skall på igen, så gör i omvänd ordning. Först kabeln på plats och sedan dra i höljet och haka i det.Skall hjälpa grannen byta däck på hennes rostiga hoj.
Hur gör man enklast för att få bort och tillbaks växelvajern?
Visa bilaga 802133
Visa bilaga 802132
Tack!Försöka lirka ut kabelstoppet ger bara irritation. Dra istället i höljet och haka av det från sitt fäste. Därefter kan kabelstoppet hakas av enkelt. När det skall på igen, så gör i omvänd ordning. Först kabeln på plats och sedan dra i höljet och haka i det.