Manurhin2
Aktiv medlem
[OT] Stora SHL&SDHL-Tråden(2026/27), Färjestads marsch mot SM-Guld
?Du menar Skellefteå?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
?Du menar Skellefteå?
Nää, de spelar inte idag, fast jag vet inte vilket lag det är!Hittar inte solnaajk i dagens resultat service......
AIK har varit bättre, inte konstigare än så...Färjestads BollKlubb verkar förlora...
SÅ tråkigt...![]()
Du menar Skellefteå?AIK har varit bättre, inte konstigare än så...![]()
Verkar gå bättre för laget du håller lite mindre på än det där gärdsgårdsserielaget. De här lyckas ju i alla fall komma upp till en fjärdeplats.Läjkers, kom igen nu!!
Sno en poäng åtminståne.
Fast mitt gärdsgårdserielag är ju bara 1p från 4:e platsen!Verkar gå bättre för laget du håller lite mindre på än det där gärdsgårdsserielaget. De här lyckas ju i alla fall komma upp till en fjärdeplats.
Ja, AIK i folkmun.Du menar Skellefteå?
Det kan snabbt bli fler!Fast mitt gärdsgårdserielag är ju bara 1p från 4:e platsen!![]()
Folkmunnar ska man inte lita på....Ja, AIK i folkmun.
Skellefteå! INTE AIK!!Ett uruselt DIF stod för omgångens rån mot Timrå.
Visa bilaga 810689
Som det ser ut nu är jag mer än nöjd om vi klarar ett play in
Grattis till @Dan C vars aik tog en seger mot vargarna….
AIKEndast 3 lag har gjort fler än 100 mål i HA.
Gissa vilket ett av dom är?![]()
Vem bryr sig om gärdsgårdsserien?Endast 3 lag har gjort fler än 100 mål i HA.
Gissa vilket ett av dom är?![]()
Tror att du blandar ihop, @Dan C håller på Solna. INTE AIK!Ett uruselt DIF stod för omgångens rån mot Timrå.
Visa bilaga 810689
Som det ser ut nu är jag mer än nöjd om vi klarar ett play in
Grattis till @Dan C vars aik tog en seger mot vargarna….
Verkligen inte!Trodde det var en bedrift att slå Färjestad, men kanske inte då.
Håll bara på Finland så löser det sigIkväll ska de finska lejonen få smaka på det svenska stålet!![]()
Du är inte ensam om det!Ville ju bara retas med @Dan C![]()
Jag vet, vill bara inte att du ska framstå som lite bakom här när du är vettig egentligenVille ju bara retas med @Dan C
Egentligen så skällde jag ut TVn när ditt lag inte lyckades tvåla dit Norrlands Gnaget![]()
Vettig? Han är ju för fan djurgårdare.Jag vet, vill bara inte att du ska framstå som lite bakom här när du är vettig egentligen
HATA ajk-gnaget![]()
Var snäll mot farbrornVettig? Han är ju för fan djurgårdare.![]()
Det är med glimten i ögat på gammaldags rallarvis.Var snäll mot farbrorn![]()
Ingen som var uppe och kollade matchen?Ikväll ska de finska lejonen få smaka på det svenska stålet!![]()
Såklart, stort dramaIngen som var uppe och kollade matchen?
Det blev ju ändå lite spännande.
Gick och la mig 22. Vaknade 00.30 och såg resten. Hade svårt att somna om efter pärsen.Ingen som var uppe och kollade matchen?
Klarade inte av att sitta ner till dom sista straffarnaIngen som var uppe och kollade matchen?
På sin höjd..... , har hört lägreVraken harvar väl runt i Div 2?![]()
Mmm, just i puckrullning är vi inte så bra.På sin höjd..... , har hört lägre![]()
Brukar det inte vara klot man rullar?Mmm, just i puckrullning är vi inte så bra.![]()
Jaja, Bajen har fostrat flera av de bästa svenska hockeyspelarna genom tiderna, de kommer tillbaka.Mmm, just i puckrullning är vi inte så bra.![]()
AIK blev stark 2:a!!