Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag har svårt att tyda texten, kan du skriva i klartext vad hen sjunger
Jag tror det är på danska och jag är inte så bra på det.Jag har svårt att tyda texten, kan du skriva i klartext vad hen sjunger![]()
Roligt att Göran promotar Suffocation, det hade jag aldrig trott skulle ske men han är ju bred i sin smak.Jag har svårt att tyda texten, kan du skriva i klartext vad hen sjunger![]()
Nu har vi ju i och för sig redan rett ut att bara för att jag postar något i denna tråd betyder det inte att jag tycker det är bra eller att jag "promotar" det.Roligt att Göran promotar Suffocation, det hade jag aldrig trott skulle ske men han är ju bred i sin smak.
Suffocation är ju smått legendariska (inom en rätt smal genre) och grundades 89, föregångare får man nog kalla dem. Håller dock med om att specifikt sången verkligen går att diskutera.Typ teknisk brutal death metal med brölsång. Men en del tunga låtar har de absolut gjort. Denna låt har väl ca 33 år på nacken. Lyssnar på dem mycket sällan men kan lämpa sig för jobbiga Zwiftpass.
Tja, gör det dig lyckligare så varsågod!
När jag flyttstädade hittade jag just detta album/CD omslag längs ner i en kartong men CDn var puts väck.
Gillar den plattan, Mirror Ball.När jag flyttstädade hittade jag just detta album/CD omslag längs ner i en kartong men CDn var puts väck.![]()
Det kan man tycka är ett högst rimligt antagande.
Jag är bara dum (igen), klart man får tipsa om låtar man avskyr själv eller tycker sticker ut. Tyvärr äger jag inte denna tråd.Det kan man tycka är ett högst rimligt antagande.
Tråden heter : Vad lyssnar du på...........Det kan man tycka är ett högst rimligt antagande.
Yes, och Göran har lyssnat på Suffocation, allt är i sin ordning.Tråden heter : Vad lyssnar du på...........
Inte vad man gillar eller tipsar om!
Stämmer bra det.Gillar den plattan, Mirror Ball.
Det är väl på denna han kompas av Pearl Jam?
Mig hade den gått helt förbi fram tills för något år sen. Klart bra platta.Gillar den plattan, Mirror Ball.
Det är väl på denna han kompas av Pearl Jam?
Ja såklart, du brukar skriva ot i flera trådarJag tänker nog att man postar grejer här som man gillar?
Lyssnar man på nått man inte gillar?
Låter som ett säkert sätt att inte vidga sina vyer - lyssna bara på sådant man vet att man gillar!Jag tänker nog att man postar grejer här som man gillar?
Har du iofs rätt i.Låter som ett säkert sätt att inte vidga sina vyer - lyssna bara på sådant man vet att man gillar!
Edit: Alternativt ha ingen smak utan gilla allt.
Tänker samma. Varför vill man förmedla skit man inte gillar till andra?Jag tänker nog att man postar grejer här som man gillar?
Allting är inte svart eller vitt.Tänker samma. Varför vill man förmedla skit man inte gillar till andra?
Kan man hitta på vad som helst i en tråd oavsett vad den handlar om?Tänker samma. Varför vill man förmedla skit man inte gillar till andra?
Nä, det är svart och gult.Allting är inte svart eller vitt.
Enkelspårighet går fint ihop med ovilja både att vidga sina vyer och att ha ett nyanserat sätt att se på världen.Nä, det är svart och gult.![]()