Kypasjärvi
Medlem
Specialized Epic - The tråd
Byta vajer och hölje på Epic Expert 2021?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
i underöret ska du trä på skumgummi-rör utanpå slang/wirehöljet, lite pillrigt "mek"Finns det färdiga kanaler, så det bara är att skjuta i höljet? Eller mer avancerat än så?
Okej. Men förutom det, är det några svåra passager på vägen?i underöret ska du trä på skumgummi-rör utanpå slang/wirehöljet, lite pillrigt "mek"
Det blir nog först påSka bli intressant å se om det kommer en 32:a!
Större än så Epic 10 enligt säkra källorDet blir nog först på
Nästa generation, Epic9 som 32” kommer.
Nej... annat länkage.Ser ut som en WC med FA bara i mina ögon..
... Pengarna måste in ;)Redan daga för 9? Tyckte 8an kom precis![]()
Alla 29'or kommer det bli rea på när 32'orna tar över, epic 9 lär bli den mest kortlivade epicen någonsin.32=epic 10 å den lär väl dundra in på marknaden redan nästa år.
Hörde en intervju med grundaren av Sour, de hade fått i uppdrag av Hayes gruppen respektive i nära samarbete med Maxxis att bygga prototypramar för att testa hjul, däck och gafflar - han menade på att till modellår 2028 kommer de stora volymmärkena börja prångla ut 32 på bred front.
Lite tillvänjning så att det inte blir en CHOCK med den höga fronten när 32:orna kommer.Jag roade mig med att jämföra Epic 7 Evo (som jag har), Epic 8, Epic 9 i storlek XL i låg dämparsetting.
Inga jätteskillnader, det som sticker ut för mig är ett väldigt långt styrrör och hög stack på Epic 9. Jag hade behövt en slammad -15 styrstam för få samma sittställning som på min Epic 7 Evo, lite märkligt stort hopp från L till XL på Epic 9.
Visa bilaga 827726
Kommer bli som ap-styre fast på cyklar!Lite tillvänjning så att det inte blir en CHOCK med den höga fronten när 32:orna kommer.![]()
Ser fram emot tråden ”vilka 32” XCO däck under 2000 gram ska jag köpa?”
Jag behåller min vintage 29” från förra året :)