Bonicon
Aktiv medlem
Visa din Miyata!
Jupp, 1994:GranLux?
Mer original än jag trodde, bara vevarna och hjulsetet som skiljer från katalog-specen.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jupp, 1994:GranLux?
Visa bilaga 837913
I våras hittade jag en ganska risig Sportrunner på en lokal secondhand. Efter en rejäl ombyggnad fick den ett nytt liv som en sportig monstercross. Den rullade helt klart långt över förväntan och finvädret på premiärturen igår gjorde första turen till en fullträff!![]()
Visa bilaga 837913
I våras hittade jag en ganska risig Sportrunner på en lokal secondhand. Efter en rejäl ombyggnad fick den ett nytt liv som en sportig monstercross. Den rullade helt klart långt över förväntan och finvädret på premiärturen igår gjorde första turen till en fullträff!![]()
Jag instämmer, det här bygget ger mig nytt hopp om samtiden och framtiden.Snygg och genomtänkt konvertering till bockastyre med bra sittposition. Plus i kanten för tidstypisk drivlina och styrändsreglage!
Snygg och genomtänkt konvertering till bockastyre med bra sittposition. Plus i kanten för tidstypisk drivlina och styrändsreglage!Jag instämmer, det här bygget ger mig nytt hopp om samtiden och framtiden.