Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kämpa!
Jag gör ju det för fan
Öka!Jag gör ju det för fan
Snyggt!!!
”Fula, svarta komponenter”? Fan Dan, var det du eller Peter Jackson som regisserade Bad Taste?!Snyggt!!!
Och inga fula svarta komponenter!![]()
Och se'n som grädde på moset...Campagnolo!
Jädrar vad fint alltså...
Jag ser dock att fälgarna har svart på sig...”Fula, svarta komponenter”? Fan Dan, var det du eller Peter Jackson som regisserade Bad Taste?!![]()
Tyst min mun får du sockerJag ser dock att fälgarna har svart på sig...
Så är det. Typiskt 90-tal, svarteloxerade fälgar och Recordnav. Hade suttit fint med en svart Modolostam också - helt rätt i stilen.Jag ser dock att fälgarna har svart på sig...
Det blir ett kraftigt minus...
Men det gör inget, hojen är så snygg ändå, trots den fadäsen!
Erkänn nu att du trodde de var bruna, farfar.Tyst min mun får du socker![]()
Ja, jag kanske är för 70, 80 tal i min smak...Så är det. Typiskt 90-tal, svarteloxerade fälgar och Recordnav. Hade suttit fint med en svart Modolostam också - helt rätt i stilen.
De riktigt vackra cyklarna är betydligt äldre än så, tycker jag. 70-talet känns enna lite tråkigt, alla körde Nuovo Record och lite lagom branta vinklar. Förutsägbart och ointressant.Ja, jag kanske är för 70, 80 tal i min smak...
Här tros ingenting. Här ses. Svarta!Erkänn nu att du trodde de var bruna, farfar.
Vill du verkligen grotta ned dig får du läsa åtminstone en del av det Jan Heine skriver40- och 50-talets landsvägshojar tog ut svängarna mer.
Cykelskor av alligatorläder.Hallick-Lila, silverblänk och nån jädra spader? Det här verkar skumt...
Kommer cyklisten att ha hatt och matchande lila shorts i velour? Kanske med lite silverglitter...