miyatafarfar
Aktiv medlem
Hallå cyklist! Hur var dagens pendling? - Del 9
”En Hövding hjälper kanske”Ett - "En selfie hjälper lite, IF hjälper mycket" - ögonblick!![]()
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
”En Hövding hjälper kanske”Ett - "En selfie hjälper lite, IF hjälper mycket" - ögonblick!![]()
Kan rekommendera denna:Jag blir sååååååååååååå trött.
Hatar både trottoarkanter och mig själv, behöver kanske/nog beställa ett nytt däck för andra gången i år. WTF liksom? Vem är ute efter mig? Först 5 års i stort sett problemfri pendling sedan denna misär i år. Detta däck har väl gått drygt 200 mil så lite längre än förra gången i våras åtminstone, då hade däcket gått typ 20 mil.![]()
Nu blir det dödsmetall med hög volym.
Samma som GC längs med Ältavägen, antar jag. Blir ganska skumpigt när man kör utför och skall hålla längst mot höger (vägen). Klarar verkligen inte en bil att köra över en 1 dm hög fasad trottoarkant?Västergårdsvägen i Stuvsta alltså!
Ligger massa villor, elskåp mm längs hela vägen.
Såklart de stackars bliförarna inte ska behöva ha en hög trottoarkant att köra över när dom ska in och ut. Okej, vi sänker hela jämra bredden på cb när vi ändå håller på. Så det blev en drygt kilometerlång huppi-gupptäckts cb. Robban Broberg gläder sig nog i sin grav. Vi andra not so much.
(Aja jag vet att det finns värre problem i livet men what about whataboutismen då vava?)
Rekommenderar Grave som jag ska se i oktober i Sthlm. Inte lyssnat på sen tonåren. Hörde på Spotify igår, vilket röj (det kommer bli)!Kan rekommendera denna:
Jag ska dit. Blir nog bra.Rekommenderar Grave som jag ska se i oktober i Sthlm. Inte lyssnat på sen tonåren. Hörde på Spotify igår, vilket röj (det kommer bli)!
Sätt dit ett juniormärke när du ännu håller på!Tajmade in min hempendling med det allra värsta regnet och skarvade på med en grusrunda på Järva. Det blev en riktig grisfest!
Visa bilaga 852154