Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
AX3L sa:Köpte tre par idag, mest som reserv. Min egna analys av chamonixen är att den var klart godkänd för att ha under mtbbyxor iaf, kanske inget jag hade kört Vättern med dock.
Konkret sa:AX3L sa:Köpte tre par idag, mest som reserv. Min egna analys av chamonixen är att den var klart godkänd för att ha under mtbbyxor iaf, kanske inget jag hade kört Vättern med dock.
Foto?
NickPick sa:Det var nog därför vänners vännerdagarna var typ 1 månad och 2 dagar innan rean nu... :)
Gore power 2.0 bib har jag köpt dubbla nu.
vsen sa:Hade bara gott att säga om xxl tills idag. Beställer en camelbak i deras supersöndag ellet vad de nu heter 1a Augusti. Igår tröttnade jag på att vänta så kontaktade dem med mitt ordernr. Fick svar att ordern var makulerad pga att varan var slut. Känns jävligt seriöst att de inte ens kan kontakta mig. Allt jag fått är bekräftelse på min order.
Så förvänta er inte att ni får det som ni beställer..
h.g.j sa:vsen sa:Hade bara gott att säga om xxl tills idag. Beställer en camelbak i deras supersöndag ellet vad de nu heter 1a Augusti. Igår tröttnade jag på att vänta så kontaktade dem med mitt ordernr. Fick svar att ordern var makulerad pga att varan var slut. Känns jävligt seriöst att de inte ens kan kontakta mig. Allt jag fått är bekräftelse på min order.
Så förvänta er inte att ni får det som ni beställer..
När jag beställde ett vallabord på XXL-kampanj till frun i vintras visade det sig någon dag efter att det var slutsålt. Då blev vi kontaktade av kundtjänst som undrade om vi kunde tänka oss en annan (bättre/dyrare) produkt istället till samma kampanjpris.
1888 sa:Jag är iaf mkt nöjd med XXL.
Har aldrig haft problem vare sej över nätet eller i fysisk butik.
Har fått tillbaka mellanskillnaden vid prissänkning, lämnat tillbaka nätköp i fysisk butik trots köpt
på "supersöndagar".
Har alltid fått det jag beställt.
Visst, det är ett varuhus med "låga" priser och att inte alla anställda är 100%-iga, det får man ta!
Vad glasögonen beträffar är min erfarenhet att en väldigt stor del av hur bra glasögon är ligger i passformen, och den är svår att ta på nätet såklart. Men i övrigt, vad jag reagerat på när jag klämt på liknande i butiken (det är ju såna som brukar ligga framme i korgar) är att se känns väldigt plastiga och tråkiga fast annat ska man väl inte förvänta sig till det priset.Bonf sa:Är de glasögon och cykelvantar som XXL har kampanj på i kväll någonting att ha?
Bonf sa:men det är ju COOLfiber, bara en sådan sak. Jag slog till, har ändå andra saker som skall returneras så får väl ta allt på ett bräde om det blir aktuellt.
Köpte vantarna också och kompletterade upp med en vattenflaska och en tvålinors drake! Vad gör man inte för att komma över fraktfritt.
Bonf sa:Är de glasögon och cykelvantar som XXL har kampanj på i kväll någonting att ha?
Pepperazzi sa:Vad är det jag missar? En trälåda för 1500:-?
Orwar sa:XXLs produktbeskrivningar brukar väl hålla ungefär samma kvalitet som produktbeskrivningarna på Mediamarkt/Siba o. dylikt. Mest nonsens.
Vernersson sa:Noterade precis att de dyrare trainers har försvunnit från hemsidan.
Ska vi gissa oss till att en vänners vänner eventuellt är i antågande? ;)
ceel sa:Vernersson sa:Noterade precis att de dyrare trainers har försvunnit från hemsidan.
Ska vi gissa oss till att en vänners vänner eventuellt är i antågande? ;)
Dyrare än Neo? https://www.xxl.se/tacx-neo-smart-trainer-cykelrulle/p/1114606_1_style
tobo sa:Vänners vänner-kampanj (-25%) 27-28/9
Kurets sa:Är det nån som begriper sig på varför deras hemsida inte tillåter en att gå in på produktsidan för vissa artiklar? Håller på och fnular på om jag ska köpa MS-606 för att cykla med i mörkt på väg och kanske CX träning. Söker jag på Magicshine så finns även MS-610 bland sökresultaten, men det går inte att gå in på produktsidan för den lampan. Jag gissar att den är borta ur sortimentet, men rätt amatörmässigt att den fortfarande går att hitta via sökfunktionen.
skogsvakt sa:Thule cheetah passar till alla snabbkopplingar? Även thru axle?
Det verkar bökigt. Finns det andra vagnar med mer universallösning på förankringen?ceel sa:skogsvakt sa:Thule cheetah passar till alla snabbkopplingar? Även thru axle?
Nej, men det finns adaptrar på nätet.
T.ex. hos https://robertaxleproject.com
skogsvakt sa:Det verkar bökigt. Finns det andra vagnar med mer universallösning på förankringen?ceel sa:skogsvakt sa:Thule cheetah passar till alla snabbkopplingar? Även thru axle?
ceel sa:skogsvakt sa:Det verkar bökigt. Finns det andra vagnar med mer universallösning på förankringen?ceel sa:skogsvakt sa:Thule cheetah passar till alla snabbkopplingar? Även thru axle?
Inte vad jag vet. De fästen jag sett (visserligen bara typ 3 olika) har alla varit för QR och klassisk bultad axel.
Edit: En annan lösning är ju den här som man fäster på kedjestaget: https://www.bikeshophub.com/trailers/thule-chariot-bike-trailer-alternative-hitch-p-2580.html