velman
Aktiv medlem
(1/2 OT ) Sportbutiken XXL
Den svenska har väl inte lanserats än?Ni blir väl omdirigerade till den norska sidan![]()
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den svenska har väl inte lanserats än?Ni blir väl omdirigerade till den norska sidan![]()
välj en DNS server i Bangladesh så bör det funka
Visa bilaga 791212
Japp.Nån gjorde något innan de gick hem, och fixade när de kom tillbaka?
"sånt har jag folk till" som man man brukar säga. Är det inte för att det ska rassla igenom cache lite snabbare? Det verkar i så fall inte ha funkat.Frågan är om TTL verkligen var 1m får deras records innan ändringen idag...?
Har de gått i konkurs än?![]()
Det kanske är samma historia med servern här ovan. Det ser ut som att giltighetstiden går ut i slutet av året. Kanske de bara betalar för ett tertial åt gången, i förskott, istället för att pynta in hela årsavgiften i början av året?(Som kanske redan avhandlats här): Obetalda hyror som betalades efter hot om konkurs:
![]()
XXL undviker konkurs – betalade skulden och ansökan drogs tillbaka - Sverigesföretag
Hyresvärden Trophi lämnade nyligen in en konkursansökan mot sportkedjan XXL på grund av obetalda hyror för bolagets butik i Arninge. Ansökan blev dock kortvarig – efter påtryckningar valde XXL att reglera skulden, vilket ledde till att konkursansökan drogs tillbaka. Med betalningen undanröjs det...sverigesforetag.se
Japp.Nån gjorde något innan de gick hem, och fixade när de kom tillbaka?
Är den kompatibel?Magicshine ms monteer 1500
Hittar ingen info om denna lampa på deras hemsida är det någon som har koll?
Får inte igång fjärren
Jag tror inte man ska ha alltför för höga förhoppningar om XXL. Bakom den nya ägaren Frasers Group finns Mike Ashley. Googlar man "mike ashley sports direct criticism" får man denna sammanfattning:Jag var inne på xxl i Bäckebol (Göteborg) idag. Jag såg att de har ändrat villkoren för öppet köp från 365 dagar till 28 dagar. Tråkigt men fullt förståeligt.
Kassapersonalen sa att deras nya ägare kommer att bredda sortimentet. Det skall bli kul att se vad det innebär!
Gillar sports direct i Estland. Men sortimentet för cyklar är inte så bra.Det hängde Sports Direct-kassar i XXL-kassan när jag handlade där här om veckan.
Bredda sortimentet? Är det inte brett nog med bandy, hockey, fotboll, styrketräning, löpning, cykel, skidor, innebandy, padel, tennis, hundra sporter till som jag inte orkar lista? Ska det bli XXXL eller?Jag var inne på xxl i Bäckebol (Göteborg) idag. Jag såg att de har ändrat villkoren för öppet köp från 365 dagar till 28 dagar. Tråkigt men fullt förståeligt.
Kassapersonalen sa att deras nya ägare kommer att bredda sortimentet. Det skall bli kul att se vad det innebär!
Och angående ödsliga butiker. I Göteborg har vi två butiker. Båda kan du i praktiken bara nå med bil. Sisjön är har snäppet bättre läge då den ligge i Askim, nära bostäder. Men Bäckebol är ju bara tillgänligt med bil. (Jo, jag cyklar dit ibland men det är fruktansvärt tråkig väg dit) Jag förstår inte varför de inte lagt en butik på t.ex. Backaplan. Dit är det mycket enklare att ta sig med både buss och cykel. Och det en helt annan genomströmning med folk.
Magicshine ms monteer 1500
Hittar ingen info om denna lampa på deras hemsida är det någon som har koll?
Får inte igång fjärren
Jag var inne på xxl i Bäckebol (Göteborg) idag. Jag såg att de har ändrat villkoren för öppet köp från 365 dagar till 28 dagar. Tråkigt men fullt förståeligt.
Jag tror inte man ska ha alltför för höga förhoppningar om XXL. Bakom den nya ägaren Frasers Group finns Mike Ashley. Googlar man "mike ashley sports direct criticism" får man denna sammanfattning:
"Mike Ashley and Sports Direct have faced extensive criticism for exploitative worker treatment (low pay, poor conditions), misleading pricing/deals, aggressive business tactics (e.g., fighting suppliers/clubs), poor customer service issues (refunds, deliveries), and a "cut-throat" culture, with investigations and public backlash highlighting concerns about ethics, transparency, and impact on workers/customers. "
Jo där har du en poäng, men Mike Ashley vill nog ta det till nya nivåer.En del av ovanstående kännetecknar väl redan dagens XXL?
så verkar det. 29kr.Utan leverans så ska man ändå betala leverens?
Ja, det stämmer. Köpte ett vallaställ för ett par veckor sedan och fick betala 29 kr för att få det skickat till deras butik där jag fick hämta ut det.Utan leverans så ska man ändå betala leverens?
Något bra exempel?Äntligen har det börjat dyka upp lite fina priser igen.
Tack för tipset! Blev ett Exped Varia 5R liggunderlag som backup. Märkligt att det inte finns på Expeds hemsida eller hos andra återförsäljare. Inte är det väl en specialare för XXL som så mycket av Helsport sortiment?Exped liggunderlag nämndes i annan tråd
Riktigt bra pris för 4-säsongs Exped!Tack för tipset! Blev ett Exped Varia 5R liggunderlag som backup. Märkligt att det inte finns på Expeds hemsida eller hos andra återförsäljare. Inte är det väl en specialare för XXL som så mycket av Helsport sortiment?
Enligt en artikel jag läste för länge, länge sedan var Sports Direct duktiga på att köpa upp semipremiummärken som hamnat i ekonomiska svårigheter. Sedan styrde man om produktionen och kvaliteten till billigast möjliga, men kunde ändå sälja till ett semipremium pris. Karrimor var ett sådant exempel i artikeln. Förhoppningsvis är det bättre kvalitet idag, det verkar ju vara fallet med din vara, hursomhelst.Jag bunkrade lite löparkläder från (numera ägda av Sports Direct) Karrimor som kändes helt okej, långa och korta tights för runt 350 spänn, fast dessutom 2-för-1, hatar när dom ligger i tvätten och jag ska springa. Benficka för telefonen. Satt bra på min kropp till skillnad från många märken som är för smala över vaderna och i kortaste laget fast de är för breda över baken och magen :D
Kändes nästan som att de dumpat överlager från UK till Sverige, fanns massor.