Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Storlek S har ju 27,5"-hjul till skillnad från M och uppåt som har 29"-hjul, så de olika ramarna mellan S och t.ex. M är inte exakt jämförbara.Hej hallå nån som har erfarenhet av att Canyon Stoic? Min fundering e om det funkar att montera på däck 2,6 på en S ram? Jag vet att det går på en M ram.
Storlek S har ju 27,5"-hjul till skillnad från M och uppåt som har 29"-hjul, så de olika ramarna mellan S och t.ex. M är inte exakt jämförbara.
Men, för att svara på frågan så; Ja
du kan ha 27,5x2,6" på en S, du kan till och med ha upp till 2,8" om du skulle känna för det.
Källa Canyon:
Visa bilaga 541719
![]()
Stoic 2
En stentuff stighardtail som verkligen menar allvar till ett otroligt åtkomligt pris. Skaffa en. Ge dig ut på stigen. Kör hårt. Igen.www.canyon.com
Och här är en bild med ett Schwalbe Nobby Nic 27,5x2,8" monterat på en Stoic 2 storlek S som jag hade tidigare.
Visa bilaga 541722Tack för ditt svar ?? Hur känns det med 2,8? Fick du inte problem med att det fastnade lera mellan däck å ram?