24 timmars filmsläpp - Where the trail ends

Auhm. Inte för att vara sån och jag kollar gärna på den, men 2 timmar och 25 minuter? Hu. Kanske hinner se en del av den ikväll i alla fall. :D

Oj shit! Mycket snyggt och imponerande. Några helt sjuka linjer de körde, storbergsåkning ala skidor men på grus, man bara gapade periodvis...

Blir till att låta eleverna kolla film på lektionerna idag och utnyttja skolans projektor!

Finns redan på iTunes att köpa.

Tobias/Frost skrev:
> skidor men på grus

Jag tänkte detsamma. Stå på andra sidan dalen och peka ut couloirer som borde funka.

Snyggt att ta sig upp långt i Nepalesiska Himalaya för att sedan häva ur sig "this sucked".

hann bara se några korta ögonblick. funderar på att inhandla filmen, på deras hemsida har de bara någon specialutgåva. Någon som vet var man kan köpa den på devede?

erik h skrev:
-------------------------------------------------------
> Snyggt att ta sig upp långt i Nepalesiska
> Himalaya för att sedan häva ur sig "this
> sucked".

Det är väl ungefär då jag brukar önska cykel- och klätterfilmer gärna kunde utesluta visandet av hur jättesofta killarna är.

TBy skrev:
> erik h skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Snyggt att ta sig upp långt i Nepalesiska
> > Himalaya för att sedan häva ur sig "this
> > sucked".
>
> Det är väl ungefär då jag brukar önska cykel-
> och klätterfilmer gärna kunde utesluta visandet
> av hur jättesofta killarna är.

+1

Riktigt grym film, jag såg försnacket också för att komma in i rätt känsla!

Påminde faktiskt om skid/ snowboardfilmer där man väljer en häftig nedfart som ingen åkt förut, typ first descent. Grymt snygga landskap och jag tycker om att se hur killarna ibland fegar ur och kraschar osv, det är inte så glamouröst och snyggt ibland och det krävs mycket av åkarna!

Är det nån som vet hur det funkar att handla på iTunes om man INTE har någon Äppel-produkt?

Kommer det att gå att kolla på filmen från datorn alternativt bränna ser film-filen på en skiva och kolla i DVD-spelaren?

Dom har ju för visso den där specialutgåvan, men dels går den på 270 pix (ink frakt) men framför allt ska den skeppas hit ifrån Kanada. Jag vill se NU! (Vilket jä... ilandsproblem va?!?!)

// L :/

Fantastiska miljöer och vyer men.. får man tycka att det var lite för mycket åka ner i rännor på sandunderlag med en 360 eller bakåtvolt i 1,5 timma. Tycker faktiskt att de hade mycket bättre variation både på vad de åkte på och typ av åkning i NWD-filmerna..

erik h skrev:
> Man saknade lite mustiga cederskogar ja.
> Cedar...

mm-mm.. smell that cedar! mmmm.. cedar.

så jävla bra. :)

planB skrev:
> Finns på Netflix nu.

Fan vad grymt. Nu blir det att bjuda upp på burgarkväll och cykelfilm känner jag..

planB skrev:
> Finns på Netflix nu.

Har funnits ett tag på netflix :) Såg en för 1-2 månader sen. Riktigt bra rulle.

Tillbaka
Topp