Vi får se med tiden... rubbad/träningsgalen i huvudet är jag åtminstone, där har vi ETT rätt;)... TVÅ allt rätt/fel enligt vissa i huvudet gällande psyket, finns en anledning till varför jag aldrig blev en bra lagidrottare, kämpade för mig själv och ville alltid bli bäst, haters gonna hate, lovers gonna love, kan inte förändra mitt psyke, är född som en vinnarskalle
Jag ska göra allt jag kan, men ställ inte för höga krav, kommande säsong kommer inga placeringar komma. Om 3 år, så lär ni se var jag ligger, då börjar det nog synas om jag lyckats eller ej... allt upp till mig!..
Nästa säsong så ska jag somsagt bara testa mig fram och hitta bra sätt för mig att komma bra i lopp... ibland går det åt helvete genom att jag får dåliga avslut och bli för trött i slutet o ibland kanske jag lyckas...
Vill bara säga, ställ inte för höga krav, lagomt med press är bra, nästa säsong kommer inte bevisa min styrka som cyklist, utan kan förklaras som "min jakt" på en passande taktik för mig och sedan utveckling fysiskt i det tysta...!