"Adam" slutar. Ny bisittare till Vacchi, men vem...?

Magnus Bäckstedt har väl riktigt bra koll fortfarande och kan väl snacka!? Men som sagt , kanske dyr/svår att få? Men är väl klart förstaval eller kommer någon annan i närheten? Har han kommenterat något i närtid?
Han är/var ganska frekvent expertkommentator på engelska Eurosport.

GTs😋
IMG_4337.webp

Klart man följer Girot, vad annars??!!
Tycker Emilia Fahlin är kunnig och lirar bra som ny sidekick till Vacchi.
Hennes sköna skratt förgyller också. I mitt tycke en bra efterträdare till "Adam"... å så är hon ju från Örebro precis som "Adam". Får se om hon får förtroendet till TdF också.
/steen

Jag gissar att de försöker "skola in" henne som Vacchis kompanjon på GTs så jag skulle inte bli överraskad om hon dyker upp på touren också. Givet att hon har ett vanligt jobb också misstänker jag att det som på girot i så fall blir på en del etapper medan Vacchi antingen får klara sig själv på en del etapper eller att han får någon annan "sidekick" på vissa etapper.

Tycker Emilia F har gjort bra ifrån sig av det jag har sett. Hon är mycket "likeable".
Jag tycker även att Rytz & Haslum tar sig. De var kanske inte lysande i början men de är väldigt kunniga. Nu tycker jag de är lite mer varma i kläderna och aningen mer förberedda och fokuserade. Bla körde Halsum flera etapper själv (av ngt lopp) och där var han väldigt bra.
Det är inte lätt att kommentera, den saken är klar. Jag hade varit ganska värdelös.

Tillbaka
Topp