Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Borde finnas nåt klet man kan smeta dit tycker jag, typ sånt som BMW har för att fästa grejer med...Stream sa:Pluggarna far all over the place. Klart epa.
Han har ju några hojar för mycket...Jilster sa:
roskai sa:Han har ju några hojar för mycket...Jilster sa:
Stream sa:Nån som vet vad poängen med de nya CNC-ramarna är?
rikhal sa:Sägs bli en 180/160 superenduro 29:a
Luthman Photography sa:rikhal sa:Sägs bli en 180/160 superenduro 29:a
Mmm nu snackar vi! Perfekt för Hellas. Hade den varit 26" hade det blivit en storsäljare i Göteborg.
Fett! Men hojen blir nog längre :)rikhal sa:Nu har jag beställt en Evolink 140 TR Velvet black i XL. Låååååång väntan till mars...
Poängen är väl att minimera stresspunkter som blir med svetsar, sen är CNC rätt najs att se på men kan helt klart diskuteras ur energi- och kostnadseffektivitet.Stream sa:Nån som vet vad poängen med de nya CNC-ramarna är?
roskai sa:Poängen är väl att minimera stresspunkter som blir med svetsar, sen är CNC rätt najs att se på men kan helt klart diskuteras ur energi- och kostnadseffektivitet.Stream sa:Nån som vet vad poängen med de nya CNC-ramarna är?
roskai sa:Fett! Men hojen blir nog längre :)rikhal sa:Nu har jag beställt en Evolink 140 TR Velvet black i XL. Låååååång väntan till mars...
WOW! Det är galet :D Tveksamt om min mediumkropp kan hantera sådana utsvävningar.rikhal sa:roskai sa:Fett! Men hojen blir nog längre :)rikhal sa:Nu har jag beställt en Evolink 140 TR Velvet black i XL. Låååååång väntan till mars...
haha, det är ju det jag hoppas på. Pole ska släppa geometrin i slutet på denna vecka sa Leo, men både 130 och 150 har 535mm i reach så jag antar att 140 får det samma :)
Haha jofa, det är bra :Djofahjalm sa:Det behövs mer pepp i tråden. Här kommer en anthem!
roskai sa:WOW! Det är galet :D Tveksamt om min mediumkropp kan hantera sådana utsvävningar.rikhal sa:roskai sa:Fett! Men hojen blir nog längre :)rikhal sa:Nu har jag beställt en Evolink 140 TR Velvet black i XL. Låååååång väntan till mars...
haha, det är ju det jag hoppas på. Pole ska släppa geometrin i slutet på denna vecka sa Leo, men både 130 och 150 har 535mm i reach så jag antar att 140 får det samma :)
roskai sa:Poängen är väl att minimera stresspunkter som blir med svetsar, sen är CNC rätt najs att se på men kan helt klart diskuteras ur energi- och kostnadseffektivitet.Stream sa:Nån som vet vad poängen med de nya CNC-ramarna är?
Jilster sa:roskai sa:Poängen är väl att minimera stresspunkter som blir med svetsar, sen är CNC rätt najs att se på men kan helt klart diskuteras ur energi- och kostnadseffektivitet.Stream sa:Nån som vet vad poängen med de nya CNC-ramarna är?
Poles bull**it med bla bla kolramar bla bla mijö bluffen är synad!
Edit! Gillar Pole och geometrin men inte deras floskler.....
Jilster sa:roskai sa:Poängen är väl att minimera stresspunkter som blir med svetsar, sen är CNC rätt najs att se på men kan helt klart diskuteras ur energi- och kostnadseffektivitet.Stream sa:Nån som vet vad poängen med de nya CNC-ramarna är?
Nu tänker jag inte försvara Pole specifikt men just arbete med härdplaster är rätt dåligt för människan.Jilster sa:roskai sa:Poängen är väl att minimera stresspunkter som blir med svetsar, sen är CNC rätt najs att se på men kan helt klart diskuteras ur energi- och kostnadseffektivitet.Stream sa:Nån som vet vad poängen med de nya CNC-ramarna är?
Crossmax sa:Jävligt dåligt med bilder i denna tråd...
Henrik_E sa:Vet inte om jag kan ta ett företag som inte kan justera sadlarna korrekt innan de tar produktfoton på allvar.
Det är alltså en tossig filosofi bakom? Då tappar man ju suget ännu mer.marr sa:Henrik_E sa:Vet inte om jag kan ta ett företag som inte kan justera sadlarna korrekt innan de tar produktfoton på allvar.
Menar du framåtlutet? Leo har ju en egen idé om att ända gången man sitter på sadeln är uppförs. Därför ska sadeln luta framåt :p
Henrik_E sa:Det är alltså en tossig filosofi bakom? Då tappar man ju suget ännu mer.marr sa:Henrik_E sa:Vet inte om jag kan ta ett företag som inte kan justera sadlarna korrekt innan de tar produktfoton på allvar.
Menar du framåtlutet? Leo har ju en egen idé om att ända gången man sitter på sadeln är uppförs. Därför ska sadeln luta framåt :p
Stream sa:
Känns bra att den var så ful eftersom jag redan dissat den så hårt... :)Stream sa: