Luthman Photography
Aktiv medlem
Alla Pole - The tråd
What has been seen.....
Blargh!
Blargh!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
AddeN sa:Kan ni inte lägga upp bild för oss fosiler som inte har insta? :)
AddeN sa:Men jösses...
Är det för varmt där de tagit bilden så sadel och toppröret liksom smält? :)
Stream sa:
Varför ser den ut som en kamel?Paco sa:AddeN sa:Kan ni inte lägga upp bild för oss fosiler som inte har insta? :)
Folk med konstiga idéer tillverkar konstiga cyklar, vilket har bevisats senare i tråden. Bike fit by kais01 lixom.marr sa:Henrik_E sa:Det är alltså en tossig filosofi bakom? Då tappar man ju suget ännu mer.marr sa:Henrik_E sa:Vet inte om jag kan ta ett företag som inte kan justera sadlarna korrekt innan de tar produktfoton på allvar.
Menar du framåtlutet? Leo har ju en egen idé om att ända gången man sitter på sadeln är uppförs. Därför ska sadeln luta framåt :p
Fast man kan ju rätt enkelt ändra sadeln till vilken vinkel man vill. Annars är man ju jävligt tossig :p
C-dale sa:Förutom sadelvinkeln förstår jag inte var alla kräkreflexer kommer ifrån? Kan inte minnas att nya Demon fick liknande kommentarer för sitt låga överför.
En Ancillotti kanske får fram hinkarna?
EST sa:Jag älskar låg standover men inte snyggt det håller jag med om fast jävligt bra!
H. sa:Fast med tanke på hur de har sadeln vinklad måste de ha den där djuphavsgraven på toppröret för att ge plats för sadelspetsen när sadelstolpen är i botten. Om de inte börjar köra specz-stolpar.
C-dale sa:En Ancillotti kanske får fram hinkarna?
H. sa:Fast med tanke på hur de har sadeln vinklad måste de ha den där djuphavsgraven på toppröret för att ge plats för sadelspetsen när sadelstolpen är i botten. Om de inte börjar köra specz-stolpar.
jarp sa:Med 353 i reach måste sadeln nog vara i den vinkeln för att inte skall hamna "fel" när man väl sätter sig.....ren självbevarelsedrift.
Om man inte har andra idéer om vad njutning innebär.
#notreddotdesignaward.
Hahaha!H. sa:Fast med tanke på hur de har sadeln vinklad måste de ha den där djuphavsgraven på toppröret för att ge plats för sadelspetsen när sadelstolpen är i botten. Om de inte börjar köra specz-stolpar.
s sa:EST sa:Jag älskar låg standover men inte snyggt det håller jag med om fast jävligt bra!
Alltså, när fasen har du rumpan där nere? Det är en jäkla skillnaden om sadeln också går att får ner i en höjd som motsvarar överrörets förlängning. Som på en trial ram. Men detta... ??? va fan ???
Det där går ju inte att nyttja till något vettigt. Ser mer ut som ett tortyrredskap.
Har inte allt redan gått åt helvete långt innan man har kroppen i den positionen?
Verkar som att den har fel på bildvinkeln istället....roskai sa:Min påle har iaf ganska normal vinkel på sadeln.
Schreddan sa:Sorry men jag läser "Allan Pole" hela tiden.... :-D
Kung Stalle sa:Är det nån som har fattat om hurvida Evolink 110 kommer utgå eller hur landet ligger? Det verkar bara finnas S och M kvar av 2017 och bland Pre Order så finns det minsann inte några 110or.
(Jag har mailat dom men fick ett... finsk svar... så jag blev inte riktigt klok på det hela. Därav frågan till Happy).
Stalle
Stream sa:Jag behöver en 110:a, hoppas de inte utgår...
Kung Stalle sa:Är det nån som har fattat om hurvida Evolink 110 kommer utgå eller hur landet ligger? Det verkar bara finnas S och M kvar av 2017 och bland Pre Order så finns det minsann inte några 110or.
(Jag har mailat dom men fick ett... finsk svar... så jag blev inte riktigt klok på det hela. Därav frågan till Happy).
Stalle
Tomy sa:Kung Stalle sa:Är det nån som har fattat om hurvida Evolink 110 kommer utgå eller hur landet ligger? Det verkar bara finnas S och M kvar av 2017 och bland Pre Order så finns det minsann inte några 110or.
Stalle
Om du visar vad de svarade dig så kan jag hjälpa till med finskan. Finns nog många andra här som kan finska också. Vilket språk använde du när du kontaktade dem? Jag har uppfattningen att de gärna betjänar på engelska.
På det finska forumet får man den uppfattningen att 110:an är på väg ut. Istället kan Pole custom-bygga 29ers utifrån 131-ramen med 110/120 fjädring. Detta alltså läst på: http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?55230-Pole-Evolink/page10
Kung Stalle sa:Men där kan du kanske hjälpa mig för den sidan är på finska och vad jag kan se så verkar det bara gälla Large som Custom. Eller fattar jag fel?
Stalle