Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Exploro XL är lika liten som Inflite L för 184-190 cm cyklist. Skillnaden är att Inflite även finns i XL och XXL. Samt klarar breda däck på 622 mm fälgar, så att man slipper använda små 584 mm fälgar. Inom XC är 27,5" stendött sedan flera år tillbaka, alla kör 29" för att det är snabbare och trevligare. Varför vill man ha lilleplutthjul på en grusvägscykel, speciellt om man är 190 cm lång?digpix sa:
Har du kollat på On One Space Chickendigpix sa:Dvs en gravel där man kan köra upp till ca 40 mm på 700C och 2,1” på 27,5.
Skivbromsar och stor singelklinga.
Vilka fler finns?
Nice!Ordbajskorv sa:Rondo Ruut?
Väldigt snygg men vill helst ha kolfiber!NickPick sa:Köp en fairlight secan, för en sådan vill jag ha! :)
scuda sa:Är det ingen som har sagt Mason Bokeh än?
Spacekitty sa:Bra förslag. Köp en Mason Bokeh, jag har en själv, en kalashoj. Men den faller på kravet 2,1” på 27,5, max är 50 mm enligt spec.
scuda sa:Spacekitty sa:Bra förslag. Köp en Mason Bokeh, jag har en själv, en kalashoj. Men den faller på kravet 2,1” på 27,5, max är 50 mm enligt spec.
Aha, jag läste första inlägget för snabbt och såg inte 2,1"-kravet. Men den verkar ta 45 mm i 700c så där klarar TS sig med råge...
Silanderjarl sa:Jag har beställt en Ibis hakka MX, då jag har ungefär samma kravspec som du. quote]
Undrar om man kan beställa ett frame-set via Cykelkraft? Har mycket delar redan.