Anmälningar

cycle_mania

Ny medlem
Anmälningar
Hej på er alla Happy´sar.

Ser att flera tävlingar b la Långloppen har satt igång sina anmälningssidor.

Är det någon som har anmält sig till några MTB-lopp än??

Och om inte, Vilka blir det??
 
Anmälningar
För min del blir det Långloppscupen och en del deltävlingar i VCF cupen samt MTB SM i Uddevalla.

28 maj - BILLINGERACET - Skövde - 81 km
Arrangör: Skövde Cykelklubb
http://www.billingeracet.se/

11 juni - LIDA LOOP - Stockholm - 65 km
Arrangör: Tullinge SK
http://www.lidaloop.se/

1 juli - MTB-VÄTTERN - Borensberg - 72 km
Arrangör: MAIF/Vätternrundan
http://www.cyklavaettern.com/

23 juli - MÖRKSUGGEJAKTEN - Rättvik - 70 km
Arrangör: IK Jarl Rättvik
http://www.morksuggejakten.com/

5 aug - LÅNGA LUGNET - Falun - 70 km
Arrangör: Falu CK
http://www.langalugnet.se/

26 aug - FINNMARKSTUREN - Ludvika - 112 km
Arrangör: CSK Ludvika
http://www.finnmarksturen.com/

10 sept - BOCKSTENSTUREN (SM) - Varberg - 100 km
Arrangör: Varbergs MTB
http://www.bockstensturen.nu/
 
Anmälningar
Härligt med Billingeracet i långloppscupen!!!!
Jag körde den förra året, det jobbigaste långlopp jag kört, men förmodligen det roligaste!!!

Det blir nog tre lopp nästa år.

Billingeracet, MTB-Vättern och Bockstensturen.

Nu är det bara att börja träna.

Jonas
 
Anmälningar
[ot]Jag längtar till sommaren också men det är inte dumt att cykla omkring i pudersnön utanför fönstret. Ska nog ge mig iväg på en liten tur.[/ot]
 
Anmälningar
bigmollo skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag tänkte anmäla mig till hela LL-Cupen nån dag.

Satsar på topp tre totalt då eller?? ;o)

 
Anmälningar
Jag körde tre LL i somras, 2006 blir det förhoppningsvis minst ett till. Ah, nu längtar man till Finnmarksturen och mtb-Vättern! Denna bild har The_TnT tagit av mig på Finnmarksturen:

finnmarken.jpg
 
Anmälningar
cycle_mania skrev:
-------------------------------------------------------
> Hur många MTB Lopp snittar ni under en säsong??
>
Ett par, tre, fyra kanske. Mer frågor svarar jag på när du har fyllt på med lite mer uppgifter i din profil. Det är kul att veta vem folk är som man diskuterar med.


 
Tillbaka
Topp