Är den bra?

Är den bra?
DIRT - SCOTT voltage YZ 2
RAM: Scott Octagon, 6061 alloy GAFFEL: Suntour XCT-60, ställbar, 80mm
VÄXLAR: Shimano Alivio/Acera, 24 växlar
BROMSAR: Shimano mekanisk skivbroms
HJUL: ALEX fälgar med Shimano nav
(finns även med V-broms för 5295 kr) (prisex i sundsvall)

stämmer dessa specs?

Är den bra?
4.000kr för en v-bromsad hoj med Suntourgaffel? Njaaaäää.... Ramen är helt ok men delarna de skruvat på är riktigt tråkiga. Jag tycker den är 1.000kr för dyr.

Är den bra?
nja, asså, jag har inget o säga om den, mer än att den funkar för mig. men ja kör inte så avancerat. men efter måtten på cyklar somm används här på happy(alltså de flesta har cyklar för långt mer än 4000) så e suntour inge bra. Men de viktigaste e att du själv e nöjd. provkör hojjen o e du nöjd så e de la huvudsaken kan ja tycka-

Är den bra?
ja,det är så jag med känner för jag har hört runt med olika cykel handlare å även här på sidan och man får lite olika svar beroende på vart man frågar.men jag tror att den funkar för mej å e jag inte nöjd så kan man ju kompletera med bättre grejer om man känner för det.kör inte direkt avancerat men det sliter på grejerna och allt e bättre än den jag har nu för där funkar inget i dämpväg och cykeln är riktigt sliten(välbrukad)

Är den bra?
Skall du ha en hoj att komma igång med och tagit sikte på 4.000kr-klassen så är det en helt ok hoj att komma igång med. Man får ju såklart vad man betalar för men som TigerMale säger så är det viktigaste vad DU tycker! Är den skön så är det rätt hoj, mer komplicerat än så behöver det inte vara.
4.000kr är inget klipp, snarare vad den bör kosta men Scott's klistermärken är ganska dyra. Känns den rätt så köp den för sålänge du tycker att den var värd pengarna så har du ju inte betalt för mycket, eller hur? Det är ju en bra ram att bygga på och om något skulle gå sönder passar du på att uppgradera den delen. Grejor är ganska billiga utomlands =)

Är den bra?
ja,den kändes okej.ja,jag tyckte priset verka bra för den vanedsatt från 5300 typ till 3990 nu.ala cyklar verkar ligga där om man ska ha något att börja med och det är den billigaste jag har hittat här i närheten för jag vill se cykeln å känna på den innan jag köper å inte bara gå på prislappen heller för jag tycker att dyrast är inte alltid bäst. Ska ringa och beställa den i morgon! tack för alla inviklingar!

Är den bra?
Ja va själv inne på en sån för 4 å 9, men ja fick min giant terrago för under det priset inkl. godkänt lås, så ja gjorde va ja tror va det rätta, dock måste jag nog snart säga att omdömet om suntour's gafflar härifrån e rätt. den e inge vidare. tillome min rockshox på cyclepro verkar bättre, o den har nåra tjänsteår på nacken.tror de får bli ny gaffel så snart de finns slantar. Sen får man väl BO på happy för o få till bytet.

Är den bra?
Det beror på hur mycket du väger och om du tänkte hoja hårt. Hjulen är riktigt klena om man inte är en räka på 35 kilo. Jag skulle inte rekomendera den om du ska dirta på allvar. Köp hellre något begat på Blocket.

Tillbaka
Topp