Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Kneecap skrev:
-------------------------------------------------------
> Tjena!
>
> Funderar snarare på om jag ska åka härifrån då..
>
Ja du har ju blivit bosatt där nu,va?
Japps.. SÅ varför inte ta chansen just under mayhem och dra till alperna eller till fr-festivalen i Narvik istället.. hålla på och trängas i backarna sådär..
Siktar på 1½-2 veckor nästa år. Drygt en vecka före och första halvan av Mayhem-veckan. Det blir ju så förbenat trångt och liftköer senare haövan av Mayhem... Jag, folkskygg? Nejdå! ;-)
TnT.. Du vet att liftarna går hela sommaren.. ta en vecka i början och en vecka i slutet, början av september är den klart bästa tiden på året att hoja här..
Kneecap skrev:
-------------------------------------------------------
> TnT.. Du vet att liftarna går hela sommaren.. ta
> en vecka i början och en vecka i slutet, början av
> september är den klart bästa tiden på året att
> hoja här..
Cal: Igår kunde jag damma av cykeln med en dammvippa.. dammade som fan i bacrkan.. hittade lite lerhål på stjärnstigen men den torkar i princip aldrig ut..
men septmeber bruakr vara torraste månaden.. dessutom har knotten försvunnit då..
Jajamen, efter å ha varait där förra året så är man fast tror jag.
Men funderar på om man ska dra dit 2v efter Mayhem. Hur ser det ut där då? Veckan före (då vi va där) så var det inte så många leder som var öppna, då är det kanske fler som är öppna efter?
Ska jag återvända dit så skulle det vara för att få köra med en riktig gaffel utför skutan.
Annars lockar Alperna mer måste jag medge. Och Canada ännu mer.
Fast till Canada har jag inte råd att åka. SÅ alperna.. here I kanske come *drömma sig till sommaren.*
Annars är det hafjäll som är sommarens mål att besöka.. Och jag skojja bara förut, självklart ska man till Åre också!
Knäskål: Redigt avis på dig att du kan cykla utför halva året och åka skidor utför halva året.
Året runt tillråga på allt! FUSK!
Nästa år siktar jag på två veckor med mellanliggande helg.. Dock vet jag inte ännu om jag ska sikta på ÅMM + veckan före eller efter. Lutar åt veckan efter, fast det kanske är för uppkört då?
Alperna(Les Gets, porte des Soleil, stavas det så?) eller en linjärkombination{källviken, gesunda, åre} och alperna sommaren 07 är mitt val o kval just nu.
Blir nämligen jorden-runt nästa år, så alperna sommaren innan känns inte lika motiverat för pengaihopsparandet. Freeride järnet blir det dock i endera fallet.
Ska man åka upp två veckor så ska man åka upp veckan innan Mayhem.. Då det är ruggigt uppkört efter.. (Vädret kan jag inte lova nått om)
Sen är Mayhem flyttat nästa år till första veckan i Augusti sägs det.. Och en vecka inna ska det vara SM här.. så som det ser ut på schemat, vet inte om allt är spikat ännu..
Lär vara kavr här på Mayhem.. Men du kan ta det lungt Bobby.. Måste ner till stockholm och eran fina butik snart i vilket fall som helst.. Vinten nalkas här och jag glömde mina vinterdäck i eran källare.. =)