Åre Mountain Mayhem 2006!

Fredde75

Ny medlem
Någon som vet när det går av stapeln nästa år?

Det är kanske lite tidigt att fråga!=)Men vilka härifrån kommer att åka dit?
Själv har jag redan bestämt mig att åka dit.=)

/Fredde

Kneecap skrev:
-------------------------------------------------------
> Tjena!
>
> Funderar snarare på om jag ska åka härifrån då..
>
Ja du har ju blivit bosatt där nu,va?

/Fredde

Tjena!

Japps.. SÅ varför inte ta chansen just under mayhem och dra till alperna eller till fr-festivalen i Narvik istället.. hålla på och trängas i backarna sådär..

Funderade också på datum idag.

Kanske ska man våga sig på två veckor nästa år? Den som äter isbjörnslever lär inte få se...

Oavsett när det är hoppas jag att det inte är samtidigt med SiR igen! ;)

Siktar på 1½-2 veckor nästa år. Drygt en vecka före och första halvan av Mayhem-veckan. Det blir ju så förbenat trångt och liftköer senare haövan av Mayhem... Jag, folkskygg? Nejdå! ;-)

Tjena!

TnT.. Du vet att liftarna går hela sommaren.. ta en vecka i början och en vecka i slutet, början av september är den klart bästa tiden på året att hoja här..

the_TnT skrev:

>
> Kanske ska man våga sig på två veckor nästa år?
>
För mig blir det bara högst en vecka,men en kul vecka blir det!

Hur långt före måste man boka stuga eller lägenhet för att få något?

/Fredde

Det var ju klart roligast cykling veckan före Mayhem. Trots att det blev lerigt mot slutet av den veckan.

Men är det inte blött och halt där uppe i september Magnus?

Senast ändrad:
Kneecap skrev:
> TnT.. Du vet att liftarna går hela sommaren.. ta
> en vecka i början och en vecka i slutet, början av
> september är den klart bästa tiden på året att
> hoja här..

Jo, men det är skoj med Mayhem!

Tjena!

Cal: Igår kunde jag damma av cykeln med en dammvippa.. dammade som fan i bacrkan.. hittade lite lerhål på stjärnstigen men den torkar i princip aldrig ut..

men septmeber bruakr vara torraste månaden.. dessutom har knotten försvunnit då..

Jajamen, efter å ha varait där förra året så är man fast tror jag.
Men funderar på om man ska dra dit 2v efter Mayhem. Hur ser det ut där då? Veckan före (då vi va där) så var det inte så många leder som var öppna, då är det kanske fler som är öppna efter?

Ska jag återvända dit så skulle det vara för att få köra med en riktig gaffel utför skutan.
Annars lockar Alperna mer måste jag medge. Och Canada ännu mer.
Fast till Canada har jag inte råd att åka. SÅ alperna.. here I kanske come *drömma sig till sommaren.*

Annars är det hafjäll som är sommarens mål att besöka.. Och jag skojja bara förut, självklart ska man till Åre också!

Knäskål: Redigt avis på dig att du kan cykla utför halva året och åka skidor utför halva året.
Året runt tillråga på allt! FUSK!

Senast redigerad av en moderator:
Nästa år siktar jag på två veckor med mellanliggande helg.. Dock vet jag inte ännu om jag ska sikta på ÅMM + veckan före eller efter. Lutar åt veckan efter, fast det kanske är för uppkört då?

Alperna(Les Gets, porte des Soleil, stavas det så?) eller en linjärkombination{källviken, gesunda, åre} och alperna sommaren 07 är mitt val o kval just nu.

Blir nämligen jorden-runt nästa år, så alperna sommaren innan känns inte lika motiverat för pengaihopsparandet. Freeride järnet blir det dock i endera fallet.

Tjena!

Ska man åka upp två veckor så ska man åka upp veckan innan Mayhem.. Då det är ruggigt uppkört efter.. (Vädret kan jag inte lova nått om)
Sen är Mayhem flyttat nästa år till första veckan i Augusti sägs det.. Och en vecka inna ska det vara SM här.. så som det ser ut på schemat, vet inte om allt är spikat ännu..

Nä nu stannar du allt kvar så man får träffa dig på Mayhem... Trivs du där uppe?? (dum fråga...jag vet)

Tjena!

Lär vara kavr här på Mayhem.. Men du kan ta det lungt Bobby.. Måste ner till stockholm och eran fina butik snart i vilket fall som helst.. Vinten nalkas här och jag glömde mina vinterdäck i eran källare.. =)

Nästa år är ÅMM spikat, det blir hyrd husbil med familj och cyklar upp i en eller två veckor.

Förmodligen lite stop på andra platser i vårt avlånga land med lovande stigar och stup när man ändå är ute och kör :)

Tillbaka
Topp