Ni härovanför som har det framför er - ge inte upp, oavsett hur deppiga och oroliga ni än känner er - har gått igenom två operationer och tre cellgiftbehandlingar senaste 7 åren. Träning, oavsett cykel eller bara att promenera i friska luften är någonting du skall göra så snart du kan och i den omfattning du känner att du klarar av. Började själv med några hundra meter promenad första dagen och ökade på allteftersom - cykel blev det när jag kunde sitta på sadeln. För mig blev allt bara bättre med träning, men det är individuellt. Har haft tur med cellgiftomgångarna, bara en av de tre var elak såtillvida att jag mådde skit och var yr någon dag efter (i början, efter några gånger blev det bättre). Strålning har jag inte känt av. Så deppa inte ihop - det har alla förutsättningar att gå bra. Nu - lite mer än ett år efter senaste operationen mår jag grymt bra (det gjorde jag efter bara några månader) - ligger fortfarande mycket bra i prestation på Garmin Connect (när jag bryr mig om att mäta), och....... framförallt.... har en annan syn på livet - kör så det ryker, det finns inget skäl att samla på sig prylar eller att skjuta grejer på framtiden.