athleteshop

• Trådstartare Trådstartare CJ
  • Start datum Start datum
athleteshop
Lade en order på skärmar, vinterdäck, lampor, slangar mm så nu får vi verkligen hoppas att sidan är äkta.
Helmysko sida, kass språk, inga referenser från andra som handlat där men stort utbud och riktigt bra priser.

Har beställt grejer från en del konstiga sidor innan men denna kändes verkligen mest risky.

athleteshop
Jag vet inte, shoppade en trainer där precis, den kom hem någorlunda i utsatt tid, och allt är i sin ordning. Klart billigast på just det jag letade efter.

athleteshop
Min erfarenhet av athleteshop.se. Hittade mtb hjälmar till bra pris, var osäker på storleken och om modellen skulle passa så jag beställde flera. Tog ca 2 veckor innan jag fick dem och då saknades en av dem. Nöjd med en hjälm och skickade tillbaka de 2 andra. Tyvärr hade jag ej läst på ordentligt angående deras retur policy. Fick betala 366kr hos PostNord för att skicka tillbaka dem till Nederländerna. Mitt eget fel.... Så mitt råd om du ska handla här är att du verkligen vet vilken storlek och modell du ska ha. Jag kommer i fortsättning att undvika denna sida och köpa på annat håll. Ska man handla över nätet bör beställningarna vara snabba och smidigt med ev. retur......

athleteshop
Har handlat ett par saker. Tog ca. 2 veckor men allt var rätt. Får dock ingen bra känsla av att de har någon koll. Känns mest som en mellanpart och lite osäker hur det skulle gå om det blev problem.

athleteshop
Jag har beställt två gånger därifrån. Sunracekassett första gången och nu senast haspelspö, rulle och lina. Det kom väl inte riktigt på utlovad tid och de har några märkliga små avgifter på leverans och beställning. Är ändå ganska nöjd pga att de har bra priser och det handlade bara om ett par dagar senare leverans än utlovat.

athleteshop
Jag beställde en produkt för ca 4 veckor sedan, som jag fortfarande väntar på. I söndags fick jag ett sms från Postnord som bad mig betala moms/tullavgift, vilket jag antog var för den varan. Om jag förstått rätt är Athleteshop ett bolag från Nederländerna, eller? Enligt Postnord ska en sådan avgift endast betalas vid importer från länder utom EU. I vilket fall kan det tydligen ta ytterligare "ett par" veckor, huruvida det är Athleteshops fel eller inte vet jag inte...

Tillbaka
Topp