Barncyklar samlingstråd
Hej
Postade i en annan tråd. Men det här verkar ju vara den officiella barntråden.
Mycket som verkar slutsålt. Har kollat lokalt hos handlare och detta är alternativen nu. Köper gärna lokalt men kan tänka mig beställa om det finns i lager. Tanken är skogscykel och inte till och från skolan. 145cm och 35kg för tillfället men skulle vara bra om den gick att använda nästa sommar också.
Det som jag tror finns att handla lokalt är:
www.trekbikes.com
www.trekbikes.com
Finns nog någon Scott också som jag inte minns namn på.
Över nätet är detta det som verkar mest intressant och som finns i lager, inte 27.5t dock:
www.chainreactioncycles.com
Vad skulle ni lägga pengarna på? Budget är 6000-8000kr, och om det finns andra alternativ får ni gärna flika in med dessa.
Postade i en annan tråd. Men det här verkar ju vara den officiella barntråden.
Mycket som verkar slutsålt. Har kollat lokalt hos handlare och detta är alternativen nu. Köper gärna lokalt men kan tänka mig beställa om det finns i lager. Tanken är skogscykel och inte till och från skolan. 145cm och 35kg för tillfället men skulle vara bra om den gick att använda nästa sommar också.
Det som jag tror finns att handla lokalt är:
Marlin 7 | Trek Bikes (SE)
Marlin 6 | Trek Bikes (SE)
Hitta din nästa favoritcykel med Marlin 6. Kolla in cykeln här och besök sedan din lokala Trek-återförsäljare.
Över nätet är detta det som verkar mest intressant och som finns i lager, inte 27.5t dock:
International update | Chain Reaction
An information update for customers outside the UK.
Vad skulle ni lägga pengarna på? Budget är 6000-8000kr, och om det finns andra alternativ får ni gärna flika in med dessa.