Barncyklar samlingstråd
Hej,Yes, jag gjorde det! Kastade mig till XXL imorse. Fanns en kvar! Det är 365 dagars öppet köp så kan fundera lite och sonen provcykla. :)
Min son är super nöjd och skulle jag ha satt han i cykelklubben för träning så skulle jag nog innan jag lyxat på som @Emil777 (Grymt bygge och hatten av!), bara satsat på bredare/grövre däck för att få mer luft volym som gör att det dämpar mer.
Många andra verkar komma långt med det här i tråden så om din son kommer på träningen med en original XC240 så kommer det nog funka kanon.
Du verkar verkligen leta det bästa för din pojk och det är kul att läsa men jag tycker också att du ska känna dig nöjd med det du nu faktiskt kan frambringa, "Good enough!". Det är inte alla föräldrar som lägger ner så mycket energi och tid på sina barn och reggar sig på forum för att få tips och råd!
En XC240 verkar ju vara en kanon cykel som många är nöjda med som dessutom har möjlighet till uppdateringar senare. Jag tror att din son kommer bli superglad för en ny fin cykel och det räcker långt?
Ha nu en kanon påsk allihop!