Oggler skrev:
-------------------------------------------------------
> Apropå beskydd för värmens skull. Det är ingen
> som kan tipsa om bra knävärmare. Några med
> windstopper kanske. Jag tröttnade på att leta
> och sydde ett par egna av ett par gamla
> vintertajts med windstopper i. Dom funkar kanon,
> men tillverkningskvaliten är inte den bästa...
> Jag skulle gärna hitta ett par kommersiellt
> tillverkade så att säga. Vad gör man inte för
> att lindra sina ålderskrämpor.
Samma här, började få ont i knäna nu i höstats när det blev kallare. Köpte ett par enkla Craft med flossad insida
http://www.cykloteket.se/ProductDetail.aspx?ProductID=9753, har dem under långbrallorna och har inte haft ont sen dess! Drar nederdelen av bib´sen över knävärmarna och då halkar de inte ner heller.