Bianchi martini racing

Lonaly

Medlem
Bianchi martini racing
Hej, har spanat in en Bianchi martini racing mtb. 3500kr vill han ha för den. Rimligt pris? Trasig sadel och ett, enligt mig, fult styre. Men det är ju bara att byta ut.
/Tina

Bilagor

Starcus

Medlem
Bianchi martini racing
Den där har ett antal år på nacken. För samma pengar kan du antagligen hitta en bättre och nyare cykel.

//Marcus

Kristoffer R

Aktiv medlem
Bianchi martini racing
marr sa:
En femhunka kan de vara värd för att den är lite kul.
+1

Den roliga lacken är enda anledningen till att titta på den.

Funkar allt som det skall är 500kr ungefär max.

Hade den varit i supertipptoppskick, dokumenterad och iordninggjord med lite stil och smak (den ser för gräslig ut nu) kanske någon entusiast skulle kunna lägga en tusing.

Behövs nya däck, klossar, vajrar mm skall det nog till att man vill ha just den modellen eller känner för ett miniprojekt för att överhuvudtaget lägga pengar på den.

Reservation för att jag inte vet om detta är Bianchis heliga gral men ramen ser riktigt vardaglig ut med ful dropout som pricken över i.

Lonaly

Medlem
Bianchi martini racing
Tack för svar Kristoffer! Behövde nån lite kunnig att få mig på bättre tankar.
Men hittar jag en för 500 som behöver lite fix, slår jag till!
Kan ju vara ett kul projekt :)
Men inte för 3500...

David_J

Medlem
Bianchi martini racing
De är snygga i celeste-grönt och martini racing klibborna men tyvärr har de problem med att ramarna spricker vid styrhuvudet.
Så om du bara måste ha en sådan, undersök detta noggrant. Min ligger i källaren, känns för speciell för att slänga men vet inte vad jag skall göra med den..

Oskar

Aktiv medlem
Bianchi martini racing
Va nej, man kan väl inte sälja en sån? Jag har använt min trek 9.9 lite i vår för första gången på måånga år. Den är väldigt annorlunda jmf en stumpjumper fs men fortfarande en bra hoj :)
Hahaha neeej, man får väl ta ut den i skogen å testa den (något jag inte gjort på säkert 10 år...)!

epicbrain

Medlem
Bianchi martini racing
Min alu martini sprack framme vid styrlagret men den svetsades! Titanramen verkar dock fin. Är det aluramen ni haft problem med?

David_J

Medlem
Bianchi martini racing
Min alu martini sprack framme vid styrlagret men den svetsades! Titanramen verkar dock fin. Är det aluramen ni haft problem med?
Samma ställe för mig. Japp Alu. Körde ett tag med en slangklämma som lagning ;) Nu pensionerad dammsamlare. Men det är ju nåt speciellt med celeste-ramarna så jag kan bara inte slänga den..

Master57

Medlem
Bianchi martini racing
OK, ser att det ligger en på Ebay lite sliten för 1600:- :-)
På ebay hittar folk på tokpriser som produkterna aldrig blir sålda för, ska man få en uppfattning om priserna måste man gå in på sålda objekt och titta. Va det någon som var intresserad av en sådan sadel har jag en i fint skick som jag tänkt mig 600kr för. Hör av er om ni är intresserade.

epicbrain

Medlem
Bianchi martini racing
På ebay hittar folk på tokpriser som produkterna aldrig blir sålda för, ska man få en uppfattning om priserna måste man gå in på sålda objekt och titta. Va det någon som var intresserad av en sådan sadel har jag en i fint skick som jag tänkt mig 600kr för. Hör av er om ni är intresserade.
Skicka gärna en bild om du har en med de broderade ränderna! :-)

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer