Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
marr sa:En femhunka kan de vara värd för att den är lite kul.
Skogling sa:Oskar vet.
Är kanske intresserad!Hela cykeln ovan skulle kunna vara till salu :-)
Va nej, man kan väl inte sälja en sån? Jag har använt min trek 9.9 lite i vår för första gången på måånga år. Den är väldigt annorlunda jmf en stumpjumper fs men fortfarande en bra hoj :)Hela cykeln ovan skulle kunna vara till salu :-)
Va nej, man kan väl inte sälja en sån? Jag har använt min trek 9.9 lite i vår för första gången på måånga år. Den är väldigt annorlunda jmf en stumpjumper fs men fortfarande en bra hoj :)
Var tog din vägen @David_J?
Hela cykeln ovan skulle kunna vara till salu :-)
Är kanske intresserad!
Storlek/pris?
OK, men bara sadeln?
Min alu martini sprack framme vid styrlagret men den svetsades! Titanramen verkar dock fin. Är det aluramen ni haft problem med?
Pm:a gärna?Storlek: M (typ).
Pris: sannolikt lägre än affektionsvärdet... ;-)
1. Sadeln hör till cykeln.
2. Sadeln är jättesliten... :-P
OK, ser att det ligger en på Ebay lite sliten för 1600:- :-)
OK, ser att det ligger en på Ebay lite sliten för 1600:- :-)
På ebay hittar folk på tokpriser som produkterna aldrig blir sålda för, ska man få en uppfattning om priserna måste man gå in på sålda objekt och titta. Va det någon som var intresserad av en sådan sadel har jag en i fint skick som jag tänkt mig 600kr för. Hör av er om ni är intresserade.
Driver du med mig? ?
Min har broderade ränder. Eller snarare hade... ?Skicka gärna en bild om du har en med de broderade ränderna! :-)
Skicka gärna en bild om du har en med de broderade ränderna! :-)