Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bengt-re sa:Bilar är äckliga, men kan vara bra för att köra cyklar i.
Det är inte PK med bilar idag - att vara bilintresserade är ungefär lika socialt accepterat som att gilla knark.
En 1988 Saab 900i Jubileum?Alfakrull sa:
Manurhin2 sa:Man får inte skriva om bilar och motorcyklar för då får hen-maffian spel .
M
Startgas sa:Är väl som vanligt att PK-folkets åsikter tar mycket mer plats i media. Gäller tex försvaret och fordon.
Majoriteten av sveriges befolkning vill ha ett försvar, men i media verkar det som att varenda människa vill lägga ner försvaret.
Verkar vara samma med bilar.
Alfakrull sa:
Alfakrull sa:
plumse sa:Alfakrull sa:
Snyggt!
Och appropå PK och bilar... Den där typen av solskydd kallades "Negerstege" där jag växte upp.
Hasse#7 sa:Det skall vara OT. Var hamnar den här då?
Stämmer bra det!Doctor C sa:En 1988 Saab 900i Jubileum?Alfakrull sa:
plumse sa:Alfakrull sa:
Snyggt!
Och appropå PK och bilar... Den där typen av solskydd kallades "N-stege" där jag växte upp.
Jag gillar det!Hasse#7 sa:Det skall vara OT. Var hamnar den här då?
Drosa sa:Hasse#7 sa:Det skall vara OT. Var hamnar den här då?
Fyrhjulig moped?
Ja, inte mycket till deformationszoner på den. Att sitta i den ute i trafiken är nog ungefär lika säkert som att sitta på en moped...Drosa sa:Hasse#7 sa:Det skall vara OT. Var hamnar den här då?
Fyrhjulig moped?
ooms sa:Ja, inte mycket till deformationszoner på den. Att sitta i den ute i trafiken är nog ungefär lika säkert som att sitta på en moped...Drosa sa:Hasse#7 sa:Det skall vara OT. Var hamnar den här då?
Fyrhjulig moped?
Drosa sa:Tänk om denna bil kunde bli verklighet en dag. Såå snygg.
Troligen avsevärt säkrare än Saaben som postades längre upp i tråden.ooms sa:Ja, inte mycket till deformationszoner på den. Att sitta i den ute i trafiken är nog ungefär lika säkert som att sitta på en moped...Drosa sa:Hasse#7 sa:Det skall vara OT. Var hamnar den här då?
Fyrhjulig moped?
Hade tänkt skriva det själv. Möjligtvis med undantag för sub 10km/h, då tar 80-tals kofångarna hand om det.H. sa:Troligen avsevärt säkrare än Saaben som postades längre upp i tråden.ooms sa:Ja, inte mycket till deformationszoner på den. Att sitta i den ute i trafiken är nog ungefär lika säkert som att sitta på en moped...Drosa sa:Hasse#7 sa:Det skall vara OT. Var hamnar den här då?
Fyrhjulig moped?
kais01 sa:Drosa sa:Tänk om denna bil kunde bli verklighet en dag. Såå snygg.
den finns redan. fiat 127.
.
Hasse#7 sa:Intressant aspekt för att komma från en cyklist :)
Fyra av fem på Euro NCAP har jag för mig och man maxar typ 80km/h av räckviddsskäl. Men nej, man vill inte testa säkerheten ändå.
Kneecap sa:Hasse#7 sa:Intressant aspekt för att komma från en cyklist :)
Fyra av fem på Euro NCAP har jag för mig och man maxar typ 80km/h av räckviddsskäl. Men nej, man vill inte testa säkerheten ändå.
Tjena!
Största problemet för i-MiEV är dålig säkerhet för fotgängare.
plumse sa:Och när den frontar något som är tyngre.
Skulle hellre sitta i en Volvo, Mazda6, BMW 3+ eller liknande än den där fjäderlätta sardinburken i en verklig krock.
I labb-miljö är det enklare att få bra resultat även för livsfarliga fordon jämfört med en incident utanför labb-miljön.