Billy säljer Marin på egen sait igen!

Nu kan du kolla in Marin från 2010 på Billys nya sait www.marinbikes.se. Allt är inte på plats, men det kommer undan för undan. Cykelnetto är sålt, så nu är det åter Marin som gäller :-)

Jag håller till i Knivsta, men inte i Cykelnettos lokaler, då jag har sålt Cykelnetto till Stefan Hansson. Än så länge har jag ingen lokal, utan håller till hemma i bostaden. Men alla är välkomna att ringa mig på tel 070 235 97 81 och diskutera Marin!

Billy

Tämligen nära reklam detta, men eftersom Marin och Cykelnetto diskuterats tidigare så får det vara OK den här gången.

Innebär det att du blir ensam i Sverige att sälja Marin? Har också handlat flera Marin av dig och varit nöjd.

/Mats

"Marin representeras egentligen i dag genom Cykelringen i Sverige, men då de endast säljer lågpriscyklar och dessutom bara 2009 års modeller, kan de av naturliga orsaker inte på ett fullgott sätt representera ett sådant fint mtb märke som Marin. Jag har därför bestämt mig att sälja Marin 2010 års cyklar och även fortsätta när de kommer 2011 modellerna."

Stulet från Billys sida.

Jag hoppas att cykelringen slutar sälja Marin, dom kan aldrig göra ett fabrikat rättvisa.

jomper skrev:
-------------------------------------------------------
> Tämligen nära reklam detta, men eftersom Marin
> och Cykelnetto diskuterats tidigare så får det
> vara OK den här gången.

Bump...

Billy/Cykelnetto.com skrev:
-------------------------------------------------------
> Nu kan du kolla in Marin från 2010 på Billys nya
> sait www.marinbikes.se. Allt är inte på plats,
> men det kommer undan för undan. Cykelnetto är
> sålt, så nu är det åter Marin som gäller :-)

riktigt kul, även om det känns lite suspekt när du pratar om dig själv i tredjeperson :D

Tillbaka
Topp