Ninjalinus
Medlem
Bleed-kit från Temu
Är det någon som testat något Bleed Kit från Temu? Funkar?
Kostar ju inget…
Kostar ju inget…
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag har ju beställt, men har inget att jämföra med. Blir mitt första kit, men tyckte att 1000:- för ett Sram-kit var i blodigaste laget för några plastbitar…Famous last words!
Prova! =)
Finns ofta på K&S till förmånligt pris. Men det är betydlig skillnad på smidigheten mellan plastbitarna beroende på modell.Jag har ju beställt, men har inget att jämföra med. Blir mitt första kit, men tyckte att 1000:- för ett Sram-kit var i blodigaste laget för några plastbitar…
Det förstår jag. Gissar att Temu är ”bottom of the barrel”. Men va fan, 1000:-Finns ofta på K&S till förmånligt pris. Men det är betydlig skillnad på smidigheten mellan plastbitarna beroende på modell.
Det förstår jag. Gissar att Temu är ”bottom of the barrel”. Men va fan, 1000:-
K&S får jag kolla om Temu-mackapärerna inte funkar…Har aldrig handlat där, länk?
Min kusin köpte två multiverktyg från Temu. Det första gick sönder andra gången han använde det. Det andra funkar dock felfritt fortfarande. Det beror dock på att han aldrig använt det.
Ah, det är samma som jag köpte på Temu. Nu jävlar ska det luftas!!Jag har det här varianten för 89kr tror jag, gör det den ska:
![]()
Ezmtb Bicycle Hydraulic Disc Brake Oil Bleed Kit Tools For ,SRAM, SHIMANO,MAGURA,Avid,Series MTB Road Bike Brake Repair Tool - AliExpress 18
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.comwww.aliexpress.com