Fundamentals
Aktiv medlem
Blockettråden 2
Alltså, det är ju väldig nostalgi. Med den nostalgin är inte värd 9990kr 
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fram med Bridgeporten, här ska det på vintagemanér fräsas nya länkplattor som ger tumvis med extraslag (och klassisk huckgeometri)!
Som hittat! Jag som precis var på väg att klicka hem en top of the line Sender på rea för 43 199kr! Lätt jag tar den där 10år gamla moongoosen istället!
Av någon anledning kom jag att tänka på Graeme Obree.
Om man tar bort sista siffran har man nog det rätta värdetVisa bilaga 431725![]()
Mountainbike Mongoose och lite självmodoferat säljes i Stockholms stad - Blocket
49999 kr - Mountainbike - Kungsholmen - Mountainbike Mongoose och självmodiferat 8300 kr boggiedämpare fox 1,5 Zero 560 kr spyder twintail sadel 2X520 kr ...www.blocket.se
Klart hela familjen ska med!
![]()
Säljes: Fyrmannacykel / familjecykel
Sommarens roligaste nöje! Tro oss, det här är ett otroligt roligt sätt för familjen att fähappyride.se
Jag tror jag skrev om den annonsen själv här i tråden för ett tag sen. Har haft den sparad i favoriter ända sen den kom ut, bara för att se hur länge den ligger kvar. Tror det var över två månader sen den kom ut, och fortfarande inte sänkt en enda krona. Cykeln förlorar ju ännu mer i värde när hela sommaren snart är förbi. Hur tänker folk?Är det detta vi reducerats till i cykelnådens år 2020 när hyllorna gapar tomma hos cykelhandlarna, -20% på fjolårets cykel som ser ut som den släpats efter en bil, var som skulle förvåna mig mer är om han får den såld.
En till som jag sparat och håller koll på. Två månader nu.
![]()
Säljes: Merida BIG Ninety-Nine Carbon XT Edition 29'
Endast en brukare. Storlek 48cm. Jag är 189cm men har alltid gillat små ramar så jhappyride.se
Haha, ja. Inte Blocket, men bara annonser som jag råkar se här på K&S när jag bläddrar. Brukar ibland skriva till folk och påpeka varför priset är för högt. De brukar dock inte uppskatta det så mycket.? Jag gör det för att hjälpa, inte håna. De får skylla sig själva när de till slut har förlorat så mycket tid att värdet minskat ännu mer. Som t.e.x. Trek annonsen.Sitter du o sparar såna här blocket-annonser?
Hur funkar det med Strava segment tider om nån kör med en sån då? Hur ska de veta om att det är en elcykel?Ändå rätt gött med Zipphjul på en elcykel:
![]()
Racer säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin racer säljes i hela sverige med över 999 annonserwww.blocket.se
Hur funkar det med Strava segment tider om nån kör med en sån då? Hur ska de veta om att det är en elcykel?
Jag är tvåa på ett par mtb-segment bakom en snubbe med noll followers och som kört misstänksamt nära 25 km/h på platta partier. Själv ser jag det bara som tändvätska.Hur funkar det med Strava segment tider om nån kör med en sån då? Hur ska de veta om att det är en elcykel?
Stilpolisen har sagt något om ventilhattar, men batteri står nog inte i klartext någonstansVarför kasta ventilhattarna när batteriet väger ~15kg? Måste vara bättre att kasta batteriet om man vill lätta cykeln... ?
Det är väl upp till utövaren att regga sin aktivitet som "e-bike ride"? De har väl egna leaderboards?Jag är tvåa på ett par mtb-segment bakom en snubbe med noll followers och som kört misstänksamt nära 25 km/h på platta partier. Själv ser jag det bara som tändvätska.
Man kan se det på det sättet också.Jag är tvåa på ett par mtb-segment bakom en snubbe med noll followers och som kört misstänksamt nära 25 km/h på platta partier. Själv ser jag det bara som tändvätska.
Japp, men jag vill inte att det här ska framstå alltför positivt. Att KOM-innehavaren ska kännas sig värdelös efter att hens e-moped-KOM snotts av en cyklist är en stor del av tändvätskan (och jag har redan snott ett par).Man kan se det på det sättet också.
Samma gällande att skriva ut om det är herr eller dammodeller på kläderna folk säljer på K&S.Hur kan man vara så jävla dum att man inte skriver ut storlek på cykelhelvetet?
I racer segment under 6000 spänn så står storlek med på max 50% av annonserna...jävla skit
Storleken på cykeln är alltid Large, precis som utebliven ort alltid innebär Stockholm och att byggvaruhusen inte säljer handskar i storlek small.Samma gällande att skriva ut om det är herr eller dammodeller på kläderna folk säljer på K&S.
Vad kan han skicka egentligen?
För att hon troligen är sponsrad och inte betalat fullpris?Varför kan inte jag bara köpa två likadana värsting cyklar och sen slumpa bort en?
Visa bilaga 432420
Varför kan inte jag bara köpa två likadana värsting cyklar och sen slumpa bort en?
För att hon troligen är sponsrad och inte betalat fullpris?
Det är nog båda.?Antingen jobbar du för lite eller så är du inte dedikerad nog.
Är hon proffs? Hade ingen aning om det. Då vill jag också bli proffs.?För att hon troligen är sponsrad och inte betalat fullpris?
Är hon proffs? Hade ingen aning om det. Då vill jag också bli proffs.?
Trodde det var nån som bara köpte två för att de kunde det.
Tränings och tävlingscykel? Antar att man inte kan stå med paj cykel innan tävling
Oavsett om det är träningscykel eller inte, så kan man ju inte bara ha en cykel.. finns inget värre än att en cykel står i verkstaden och cykelsuget kommer :DTränings och tävlingscykel? Antar att man inte kan stå med paj cykel innan tävling
![]()
Säljes: Trek Slash 9.7 2020 nyskick storlek L
Säljer min Trek Slash 9.7 29 2020 Storlek L För full spec, se treks hemsida: https://happyride.se
Fin cykel, men jag hade nog ändå valt en helt ny för 2000kr ytterligare: https://trekstoregbg.se/produkt/trek-slash-9-7/