Blockettråden 2

Blockettråden 2
64FE2F86-97E3-4994-96D3-46A2341590EB.png

Bilagor

• 67257EC3-767F-4308-ACDF-6005F695D9B7.png
    67257EC3-767F-4308-ACDF-6005F695D9B7.png
    211.5 KB · Besök: 564
Blockettråden 2
Som hittat! Jag som precis var på väg att klicka hem en top of the line Sender på rea för 43 199kr! Lätt jag tar den där 10år gamla moongoosen istället!

Blockettråden 2
Är det detta vi reducerats till i cykelnådens år 2020 när hyllorna gapar tomma hos cykelhandlarna, -20% på fjolårets cykel som ser ut som den släpats efter en bil, var som skulle förvåna mig mer är om han får den såld.
Jag tror jag skrev om den annonsen själv här i tråden för ett tag sen. Har haft den sparad i favoriter ända sen den kom ut, bara för att se hur länge den ligger kvar. Tror det var över två månader sen den kom ut, och fortfarande inte sänkt en enda krona. Cykeln förlorar ju ännu mer i värde när hela sommaren snart är förbi. Hur tänker folk?

På Blocket hade nån som inte är insatt garanterat köpt den förr eller senare.

Blockettråden 2
Sitter du o sparar såna här blocket-annonser?
Haha, ja. Inte Blocket, men bara annonser som jag råkar se här på K&S när jag bläddrar. Brukar ibland skriva till folk och påpeka varför priset är för högt. De brukar dock inte uppskatta det så mycket.? Jag gör det för att hjälpa, inte håna. De får skylla sig själva när de till slut har förlorat så mycket tid att värdet minskat ännu mer. Som t.e.x. Trek annonsen.

Blockettråden 2
Samma gällande att skriva ut om det är herr eller dammodeller på kläderna folk säljer på K&S.
Storleken på cykeln är alltid Large, precis som utebliven ort alltid innebär Stockholm och att byggvaruhusen inte säljer handskar i storlek small.
Och kläder är alltid tjejstorlek. Dvs tempomageanpassade gravid-bibs.
Det är sen gammalt.

Blockettråden 2
Tränings och tävlingscykel? Antar att man inte kan stå med paj cykel innan tävling

Det är steget över tävlingshjul =)
Den man står på startlinjen med vet man precis hur långt allt gått, man kör en tävling på kedjan t ex sen åker den på träningscykeln osv.
Har man inte råd med det kan man ha en tävlingsdrivlina, så hade jag när jag körde XC. Egentligen ingen merkostnad mer än lite högre insteg.

Blockettråden 2
Tillbaka
Topp