Blockettråden 2

salle

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Fake Colnago C60?
Kolla bilderna på denna.
På första bilden visas en hel cykel (inte säljarens). Där är linjen på kedjestaget röd och växelvajern kommer ut på undersidan. På säljarens bilder av ramen kommer vajern ut på ovansidan (invändig dragning) och linjen på staget är svart/blå.
Hittade en youtube video som just nämner vajerdragningen.

Någon som har samma som kan jämföra?

Fake?
Anmäl annonsen på Blocket.

Allroad

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Men va fan gör verkligen polisen ingenting vid tips om sådant? Säljer man 3-5 cyklar i veckan lär man ju liksom inte ha köpt de. Så svårt att förstå varför man inte skulle kolla upp detta. Det tar väl mer resurser att bara låta en sådan typ fortgå iaf i längden.
För att straffet är obefintligt och sedan kommer individen ändå bara fortsätta när hen är släppt. Att hen blir tagen av snuten är bara ett smärre avbrott i dennes vardag.

MrSvahn

Medlem
Blockettråden 2
Hatar verkligen blocket, slängde ut min 2019 Vitus Nucleus då den ej används längre. Jävla mycket idioter det finns som ska pruta, klaga på priset eller byta mot kameler och digitalkameror.

Nedan är 2 av drygt 10 konversationer jag haft sedan igår när jag la upp annonsen.

Bilagor

Blockettråden 2
Hatar verkligen blocket, slängde ut min 2019 Vitus Nucleus då den ej används längre. Jävla mycket idioter det finns som ska pruta, klaga på priset eller byta mot kameler och digitalkameror.

Nedan är 2 av drygt 10 konversationer jag haft sedan igår när jag la upp annonsen.
Ska snart slänga ut en cykel till försäljning. Bävar lite för det. Senast var det bl.a. någon byggfirma som ville ha min 8000-kronors Bianchi och som betalning skulle de komma hem till mig och bygga om för motsvarande 25 000:-
Å allt prutande på sms utan att ha sett hojen.

velman

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Jag gillar nya tekniska lösningar men är osäker på om "brödskivor på bägge hjulen" är något jag saknat.

Säljaren tog nog en bild på den fastlåsta cykeln, lade upp en annons, väntade på att någon ville köpa den och klippte sedan loss den från stället.
cykel.PNG

Sam00

Aktiv medlem
Blockettråden 2
Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer