Blockettråden 2

Blockettråden 2
Fake Colnago C60?
Kolla bilderna på denna.
På första bilden visas en hel cykel (inte säljarens). Där är linjen på kedjestaget röd och växelvajern kommer ut på undersidan. På säljarens bilder av ramen kommer vajern ut på ovansidan (invändig dragning) och linjen på staget är svart/blå.
Hittade en youtube video som just nämner vajerdragningen.

Någon som har samma som kan jämföra?

Fake?
Anmäl annonsen på Blocket.

Blockettråden 2
Men va fan gör verkligen polisen ingenting vid tips om sådant? Säljer man 3-5 cyklar i veckan lär man ju liksom inte ha köpt de. Så svårt att förstå varför man inte skulle kolla upp detta. Det tar väl mer resurser att bara låta en sådan typ fortgå iaf i längden.
För att straffet är obefintligt och sedan kommer individen ändå bara fortsätta när hen är släppt. Att hen blir tagen av snuten är bara ett smärre avbrott i dennes vardag.

Blockettråden 2
Denna har legat som "intressekoll" minst en månad med många nya annonser. Är intresset svalt, men säljaren är trägen? ?

Bilagor

• Screenshot_20200820-123143_Facebook.jpg
    Screenshot_20200820-123143_Facebook.jpg
    349.8 KB · Besök: 821
Blockettråden 2
Jag får väl, ödmjuk som jag är, återigen ställa frågan: finns det någonting jag missar eller inte känner till? ?

Blockettråden 2
Blockettråden 2
Hatar verkligen blocket, slängde ut min 2019 Vitus Nucleus då den ej används längre. Jävla mycket idioter det finns som ska pruta, klaga på priset eller byta mot kameler och digitalkameror.

Nedan är 2 av drygt 10 konversationer jag haft sedan igår när jag la upp annonsen.

Bilagor

• blocket.png
    blocket.png
    23.3 KB · Besök: 1,078
Blockettråden 2
Hatar verkligen blocket, slängde ut min 2019 Vitus Nucleus då den ej används längre. Jävla mycket idioter det finns som ska pruta, klaga på priset eller byta mot kameler och digitalkameror.

Nedan är 2 av drygt 10 konversationer jag haft sedan igår när jag la upp annonsen.
Ska snart slänga ut en cykel till försäljning. Bävar lite för det. Senast var det bl.a. någon byggfirma som ville ha min 8000-kronors Bianchi och som betalning skulle de komma hem till mig och bygga om för motsvarande 25 000:-
Å allt prutande på sms utan att ha sett hojen.

Blockettråden 2
Tillbaka
Topp