BMX fysiskt i Sthlm = Cykelringen

setreus

Aktiv medlem
Är på jakt efter en BMX åt min son som fyller år och tyvärr har jag hamnat lite i tidsnöd. Blir jag tvungen att handla på Cykelringen? Tur i oturen verkar jag ha för det är REA 50 % på alla cyklar!!!

Don't do it!

Din sons kortvariga lycka vägt mot att du för evigt får brinna i helvetets lågor och dessutom kommer sonen snart nog få reda på att hans pappa köpte cykel till honom på Cykelringen.

setreus sa:
Är på jakt efter en BMX åt min son som fyller år och tyvärr har jag hamnat lite i tidsnöd. Blir jag tvungen att handla på Cykelringen? Tur i oturen verkar jag ha för det är REA 50 % på alla cyklar!!!

https://happyride.se/forum/read.php/1/1209987/page=1

Såg för övrigt att Cykelringen har reggat en jävla massa domäner för att knuffa ut den tråden från googles förstasida.

Kreativt, eller? :)

Tittade en del på deras annonser för en del år sen bara som ren underhållning då prissättningen var rent skrattretande. Då kändes det som att 50% rea på CR innebar att man betalade mer än normalt pris för motsvarande ny cykel, men som bonus fick en flera år gammal modell.

cykelringen lär du bittert få ångra både 1 o 100 ggr o sen 50% på allt har dom ju jämt på sina skitcyklar tillomed biltema har bättre kvalla på sina bmx

Cykelringen råkar tyvärr ha agenturen för Haro i Sverige vilket faktiskt är ett bra märke, dock ska man vara medveten om att man inte kan räkna med någon service alls om något skiter sig..

örgelgörgel sa:
Cykelringen råkar tyvärr ha agenturen för Haro i Sverige vilket faktiskt är ett bra märke, dock ska man vara medveten om att man inte kan räkna med någon service alls om något skiter sig..

vet inte om ja skulle kalla haro för bra märke direkt men ja dugligt finns ju en anledning att de e cykelringen som tagit agenturen...

darkforce sa:
örgelgörgel sa:

vet inte om ja skulle kalla haro för bra märke direkt men ja dugligt finns ju en anledning att de e cykelringen som tagit agenturen...

Marin är också ett bra märke som de dragit i smutsen.

Inget fel på Haro eller Marin, helt OK grejer. Jag har tom skrivit till Marin och bönat och bett att de borde byta leverantör i Sverige ...

darkforce sa:
örgelgörgel sa:

Ingen aning om hur bra de är som cyklar men de har ett flertal av världens bästa race-BMXåkare kontrakterade. Så skit lär de ju inte vara iaf. Tyvärr är Cykelringen skit.

de åkarna har e liiiite högre prisklass på o dom e säkert riktigt bra men dom billiga haro som cykelringen tar in e ren skit

marin e dock prisvärda o marin har ju vart ute med att få fler leverantörer men ingen vill ta i dom pga cykelringens förknippning med marin den stämpeln e svår o tvätta bort

Tillbaka
Topp