Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Kan vi inte ha en löpande tråd där man kan skriva in om man har hittat riktigt bra deals någonstans, vara pris och ca orginalpris. Sådant man kanske hittar i lokal handel, eller i någon internetshop?
Eller är det en knas ide?
Tycker det verkar vara en riktigt bra ide!
Har tyvärr inga tips förutom att Haga Cykel i Linköping har hyffsade priser på Marzocchi MX Comp just nu (begränsat parti om jag fattade rätt). www.hagacykel.nu
Bra priser på prylar för åttadelat har chainreactioncycles.com. Köpte nyligen nytt vevparti (LX) för £45 (mycket billigare än separata klingor i Sverige), samt en del andra grejor. Billig och supersnabb frakt också!
Du har rätt Jocke, sorry. Jag gick förbi Cycling idag och såg då Nishiki Tiagra för typ 8400 kr så när jag såg kb:s inlägg tog ja förgivet att det var tiagran (samma affär, samma pris). Men jag rekommenderar eurosports TDF-sändningar och utlottnigar av Nishiki Tiagra.