bra deals

rejser

Aktiv medlem
bra deals
Kan vi inte ha en löpande tråd där man kan skriva in om man har hittat riktigt bra deals någonstans, vara pris och ca orginalpris. Sådant man kanske hittar i lokal handel, eller i någon internetshop?
Eller är det en knas ide?

bra deals
Tycker det verkar vara en riktigt bra ide!
Har tyvärr inga tips förutom att Haga Cykel i Linköping har hyffsade priser på Marzocchi MX Comp just nu (begränsat parti om jag fattade rätt). www.hagacykel.nu

bra deals
Bra priser på prylar för åttadelat har chainreactioncycles.com. Köpte nyligen nytt vevparti (LX) för £45 (mycket billigare än separata klingor i Sverige), samt en del andra grejor. Billig och supersnabb frakt också!

bra deals
Eurosport lottar ut exakt samma cykel på deras Tour de France sändningar. Det är en bra deal! Allt man behöver göra är att svara på en enkel fråga.

bra deals
Du har rätt Jocke, sorry. Jag gick förbi Cycling idag och såg då Nishiki Tiagra för typ 8400 kr så när jag såg kb:s inlägg tog ja förgivet att det var tiagran (samma affär, samma pris). Men jag rekommenderar eurosports TDF-sändningar och utlottnigar av Nishiki Tiagra.

bra deals
Ett par bra Shimano skor, M058(har ett par själv, 44:or ;-), i storlek 37 för 29 Euro! Något för flickvännen eller någon annan med små fötter? :-)

<http://www.actionsports.de/shop/catalog/product_info.php?products_id=415>

/Leo

Tillbaka
Topp