Bra leverantör av vattenflaskor med reklamtryck

Materazzi

Ny medlem
Kan någon rekommendera en bra leverantör av vattenflaskor med företagsreklam?

Det finns ju mängder med företag som erbjuder profilreklam, alla är inte seriösa. Vilka är bra på vattenflaskor till cykel?

Profilreklamföretagen anlitar i sin tur en extern leverantör. Alla är alltså lika bra eller dåliga på vattenflaskor (eftersom de inte gör det själva). Däremot är alla definitivt inte lika seriösa.

Vi fick in en leverans på 700 sportflaskor till kontoret i dag. Det visar sig att de kommer från www.sportflaskor.nu. Priset är antagligen det samma oavsett om man beställer från sin profilleverantör eller direkt från tillverkaren. Skillnaden ligger i hur marginalen fördelas.

Passar på att fråga vart det finns lite roliga, snygga och för den delen fula vattenflaskor avsedd för flaskhållare?

Exempelvis:

Karbåån

Reflex och/eller fluorescerande material

Märkt med text ex EPO, H2O, No nutrition, Spola kröken, Andra varvet, Laxativ

Olika utformningar ex klassisk Tuborg burk "Du Perikles - ka’ Du sägt mig – hvornaar smager en Tuborg bedst? - Hvergang!", handgranat, ölglas, upp&ner vänt ölglas, shaker, däcklagning på burk, timglas, ficklampa, Dunder honung

Jag jobbar en del med ett företag som bl.a. lev flaskor till F&S. Direktimport från Kina - Låga priser - Lite större volymer - ganska långa lev. tider. PMa mig om du vill ha mer info.

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Topp